۰
plusresetminus
چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۳۷

ساخت گوشی هوشمندی که به هدست واقعیت مجازی دی دریم نصب می‌شود

ایتنا - خرید هدست دی‌دریم با پرداخت ۴۹ دلار از یک هفته دیگر ممکن خواهد بود.
ساخت گوشی هوشمندی که به هدست واقعیت مجازی دی دریم نصب می‌شود


علاقمندان به استفاده از هدست واقعیت مجازی دی دریم می‌توانند به جای پرداخت ۶۰۰ دلار برای خرید گوشی پیکسل یا موتو زد، زد.تی.ای اکسون ۷ را با ۴۰۰ دلار خریداری کنید.


به گزارش ایتنا از فارس به نقل از سی‌نت، این گوشی میان‌رده با این هدست سازگار است و البته کاربران تنها با نصب جدیدترین نسخه از آندروید یعنی آندروید ۷ نوقا می‌توانند از آن استفاده کنند. این به‌روزرسانی برای کاربران گوشی مذکور به سادگی در دسترس قرار گرفته است.

البته خرید هدست دی‌دریم با پرداخت ۴۹ دلار از یک هفته دیگر ممکن خواهد بود. اما این هدست فعلا تنها با برخی مدل‌های گران‌قیمت و محدود از گوشی‌های هوشمند سازگاری دارد. ZTE Axon ۷ پنجمین گوشی سازگار با هدست دی دریم است.

از جمله ویژگی های این گوشی می توان به ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی، ۴ گیگابایت رم، امکان نصب ۱۲۸ گیگابایت حافظه اضافی اشاره کرد. البته یک مدل از این گوشی هم با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد.

گوشی یاد شده ۱۷۵ گرم وزن و ۷.۹ میلیمتر ضخامت دارد و دارای نمایشگر ۵.۵ اینچی با دقت ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل بوده و دوربین قدرتمند ۲۰ مگاپیکسلی آن توانایی ثبت تصاویر فوق دقیق را دارد. باتری این گوشی هم ۳۲۵۰ میلی آمپری است. دوربین سلفی گوشی یاد شده هم به صورت ۸ مگاپیکسلی طراحی شده است.
کد مطلب: 47932
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام