۰
plusresetminus
شنبه ۷ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۳۷

مایکروسافت همچنان در اندیشۀ ارتقاء ویندوز ۱۰

ایتنا- مایکروسافت، هنوز برای ارتقای ویندوز ۱۰ در سال ۲۰۱۷ برنامه دارد و می خواهد تا حد امکان این ویندوز را توسعه دهد.
مایکروسافت همچنان در اندیشۀ ارتقاء ویندوز ۱۰


اخیراً شرکت مایکروسافت تأکید کرده است که در سال جاری میلادی، دو به‌روزرسانی برای ویندوز ۱۰ منتشر خواهد کرد. هر چند که این تعداد دو برابر آپگریدهای سال ۲۰۱۶ است، ولی هنوز هدف اصلی این شرکت در مورد تعداد آپگریدهای سالانه، محقق نشده است.
بیل کاراگونیس، یکی از مدیران برنامه مایکروسافت، در کنفرانس فنی مایکروسافت که اخیراً در استرالیا برگزار شد، اذعان داشت که به‌روزرسانی جدید که اندکی بعد از به‌روزرسانی سازندگان منتشر خواهد شد، به زودی نهایی شده و ماه آینده، وارد بازار خواهد شد.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از آی.تی ورلد، بیل کاراگونیس در ارائه خود، اسلایدی را نشان داد که از وجود یک آپگرید دیگر در سال جاری میلادی خبر می‌داد.
البته هیچ تاریخی برای انتشار آن تعیین نشده بود و نام دیگری غیر از به‌روزرسانی دوم در ۲۰۱۷ برای آن انتخاب شده بود.

گفتنی است که کاراگونیس در توضیح یکی از اسلایدهای خود به صراحت بیان کرد که دو آپگریدی که قرار است امسال وارد بازار شود، هیچ قابلیت ویژه و خاصی نسبت به مدل‌های قبلی ندارد.

هم چنین مایکروسافت، ابتدا در ماه آگوست ۲۰۱۶ اعلام کرد که قصد دارد در سال ۲۰۱۷، دو آپگرید برای ویندوز ۱۰ منتشر کند و آنها را آپگرید سالانه نام‌گذاری کرد.
اوصافی که این شرکت از سرعت توسعه و انتشار ویندوز ۱۰ ارائه می‌داد، طی دو سال، چندین برابر تغییر کرده و رشد این ویندوز به شدت کم شده است.

پیش از راه اندازی ویندوز ۱۰ در ژوئیه ۲۰۱۵، مایکروسافت، مرتباً اعلام می‌کرد که قصد دارد در هر سال، سه بار یعنی به ازای هر چهار ماه، یک بار، این ویندوز را ارتقاء بخشد. اما پیش از نوامبر ۲۰۱۵، سرعت این آپگریدها پایین آمد.

سه ماه پس از انتشار ویندوز ۱۰، مایکروسافت، نخستین به‌روزرسانی این ویندوز را وارد بازار کرد و در عرض شش ماه، توانست ویندوز ۱۰ را دو بار ارتقاء دهد، اما این تعداد در سال گذشته، به یک آپگرید کاهش یافت.
کاراگونیس در این جلسه به شرح و توصیف وضعیت فعلی توسعه و استقرار ویندوز ۱۰ نیز پرداخت.
 
کد مطلب: 48151
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام