۰
plusresetminus
سه شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۴۳

گوگل، به گوشی‌های مبتنی بر نوگا و مارشمالو، دستیار هوشمند اضافه می‌کند

ایتنا- گوگل اعلام کرده است که دستیار هوشمند گوگل اسیستنت را از طریق سرویس گوگل پلی برای گوشی‌های هوشمند اندروید مارشمالو و اندروید نوگا عرضه می‌کند.
گوگل، به گوشی‌های مبتنی بر نوگا و مارشمالو، دستیار هوشمند اضافه می‌کند


یکی از قدرتمندترین دستیارهای هوشمند که تاکنون برای گوشی‌ها عرضه شده است، "دستیار گوگل" نام دارد.
دستیار گوگل، ابتدا صرفاً برای گوشی‌های پیکسل و پیکسل XL در نظر گرفته شده بود. اما اکنون به نظر می‌رسد که گوگل می‌خواهد در روزهای آینده، این دستیار هوشمند را برای گوشی‌های مبتنی بر اندروید مارشمالو و اندروید نوگا عرضه کند.
گفتنی است این نسخه، از طریق سرویس گوگل پلی ارائه خواهد شد.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از آی.تی.ورلد، در حال حاضر نسخه‌هایی از این دستیار هوشمند، در گوگل هوم و ساعت‌های جدید ال.جی وجود دارد، اما اگر بخواهید گوشی هوشمندی در اختیار داشته باشید که به این دستیار هوشمند مجهز باشد، تنها گزینه‌ای که در اختیار دارید، گوشی‌های پیکسل خواهد بود.

پیش‌تر گوگل اعلام کرده بود که این دستیار، به زودی برای کاربران انگلیسی‌زبان حاضر در ایالات متحده، استرالیا، کانادا و انگلستان و آلمانی زبان‌های ساکن در آلمان عرضه خواهد شد. در حالی که دستیار هوشمند پیکسل از زبان‌های هندی، ژاپنی و پرتغالی نیز پشتیبانی می‌کرد.


گوگل همچنین اعلام نموده که در طول سال جاری میلادی، زبان‌های دیگری نیز به نرم‌افزار دستیار گوگل افزوده خواهد شد.

شایان ذکر است که به تازگی در کنگره جهانی MWC2017 در بارسلونا، شرکت ال‌.جی از گوشی هوشمند جدیدی به نام ال.جی جی۶ رونمایی کرد. جالب است بدانید که مطابق گفته‌ها، این گوشی هوشمند، مجهز به دستیار هوشمند گوگل خواهد بود.

اخیراً اسکات هافمن، مدیر بخش مهندسی دستیار گوگل، ویژگی‌ها و قابلیت‌های جدید و هیجان‌انگیز این سیستم مبتنی بر هوش مصنوعی گوگل را شرح داده است. این دستیار قبل از هر چیز، یک پلتفرم باز خواهد بود که توسعه‌دهندگان می‌توانند به راحتی بر روی آن مانور داده و این سرویس را با محصولات خود ادغام کنند.
کاربران نیز قادر خواهند بود با استفاده از دستیار گوگل، کارهایی مانند یافتن اطلاعاتی در خصوص کسب و کارهای محلی و جست‌وجوی ویدئویی خاص از یوتیوب را به راحتی انجام دهند.

سرویس گوگل اسیستنت، همچنین کاربر را قادر می‌سازد که با استفاده از دستورات صوتی، نوشتاری و ترکیبی، فعالیت‌های پیچیده‌ای مانند سفارش مواد غذایی را به راحتی انجام دهد.
 
کد مطلب: 48219
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام