۰
plusresetminus
پنجشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۳۲

رونمایی اریکسون و سینگ‌تل از اکوسیستم IoT برای یکپارچه سازی اپلیکیشن

ایتنا- این اکوسیستم جدید اینترنت اشیاء که در نمایشگاه ام.دبلیو.سی، توسط سینگ‌تل و اریکسون، رونمایی شد، اپلیکیشن‌های مستقل را یکپارچه سازی می‌کند.
رونمایی اریکسون و سینگ‌تل از اکوسیستم IoT برای یکپارچه سازی اپلیکیشن


سینگ‌تل که ارائه دهنده خدمات مخابراتی در سنگاپور است، با همکاری اریکسون، در کنگره جهانی موبایل (MWC) ۲۰۱۷، از اکوسیستم اینترنت اشیاء یا IoT خود برای عملکردها، شبکه‌ها و دستگاه‌ها رونمایی کرد. این اکوسیستم اینترنت اشیاء، با همکاری اریکسون و سینگ‌تل توسعه داده شده و اپلیکیشن‌های اینترنت اشیاء مستقل را در یک راه حل واحد یکپارچه سازی کرد.

این راه حل که برای حل مشکل جداشدن بخش‌های بازار IoT و همچنین گسترش آن، طراحی شده است، به مشتریان، دیدی کلی می‌دهد و تمام دستگاه‌های متصل از جمله دستگاه‌های شخصی، خودروها و خانه‌های هوشمند را کنترل می‌کند.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از زد.دی.نت، یون کوان مون، مدیرعامل یکی از بخش‌های شرکت سینگل‌تل اظهار داشت که برای اینکه بتوانیم از تمام پتانسیل‌ها و قابلیت‌های اینترنت اشیاء استفاده کنیم و بهترین خدمات و تجربه‌ها را به مشتریان خود ارائه دهیم، باید از وجود ارتباط بین مردم، دستگاه‌ها و شبکه‌‌ها، اطمینان حاصل کنیم.
باور سنگ‌تل این است که: با توسعه اینترنت اشیاء، یک اکوسیستم باز در اختیار داریم که ما را قادر می‌سازد تا به اهداف خود برسیم.

قرار است که سینگ‌تل در اواخر سال جاری میلادی، سیستم مورد بحث را به صورت آزمایشی اجرا کند. طبق گزارش‌هایی که از اریکسون رسیده است، راه حل مذکور، به سازگاری و انطباق IoT با شبکه‌ها، سرعت می‌بخشد و باعث می‌شود که توسعه دهندگان، اپلیکیشن‌های خود را سریع‌تر وارد بازار کنند.

گفتنی است که اریکسون و سینگ‌تل در ژانویه، سرعت ۴۵۰ مگابیت بر ثانیه را برای مشتریان دارای گوشی‌های هوشمند سامسونگ -با قابلیت انطباق در کل شبکه ۴G سنگاپور- ارائه کردند.

شایان ذکر است که این آپگرید در شبکه مذکور، با استفاده از تکنولوژی مدولاسیون (کیو.ای.ام) ۲۵۶ انجام شد و امکان کاربردهای بهینه طیف را با افزایش تعداد شکل‌های طول موج رادیویی برای انتقال داده‌ها، افزایش داد.

سینگ‌تل همچنین اعلام کرد که قصد دارد فناوری مایمو ۴*۴ را گسترش دهد. این فناوری، مسیرهای داده بین گوشی‌های موبایل و ایستگاه‌های پایه سلولی را دو برابر می‌کند و به همین خاطر سرعت دانلود نیز دوبرابر می‌شود.
 
کد مطلب: 48266
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام