۱
۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۲۲

قابلیت مهم و مفید جی‌میل!

ایتنا- گوگل برای نباختن قافیه پست‌های الکترونیکی، ظرفیت ارسال فایل با جی‌میل را تا 50 مگابایت افزایش داد.
قابلیت مهم و مفید جی‌میل!


جی‌میل در حال حاضر به کاربران اجازه می‌دهد فایل‌های پیوست تا ۵۰ مگابایت را دریافت کنند، در حالی که محدودیت ارسال همان ۲۵ مگابایت باقی مانده است.


به گزارش ایتنا از ایسنا به نقل از تک‌تایمز، جیمیل در نهایت شروع به ایجاد تغییراتی در قوانین سختگیرانه خود مربوط به ارسال و دریافت ایمیل کرده است. بنابراین هم‌اکنون می‌توانید فایل‌های بزرگتر در جی‌میل دریافت کنید تا زمانی که از یک حد خاص تجاوز نکند.

این به‌روزرسانی در تمام سیستم‌عامل‌ها و دستگاه‌ها موجود است، بنابراین مهم نیست که از جی‌میل در گوشی‌های هوشمند، تبلت یا لپتاپ خود استفاده می‌کنید.

با نسخه جدید، گوگل اقدام به کاستن محدودیت‌های اندازه فایل پیوست دریافتی کرده است و اکنون دیگر اندازه فایل برای کابران جی‌میل یک مسئله نیست و آنها می‌توانند فایل‌هایی تا ۵۰ مگابایت را دریافت کنند.


با این حال، باید اشاره کرد که به‌روزرسانی برای کاربران جی‌میل تنها به فایل‌های دریافتی مربوط است و فایل‌های ارسالی همچنان دارای محدودیت ۲۵ مگابایتی هستند. این بدان معناست که گوگل هنوز باید اصلاحاتی را درباره فایل‌های ارسالی ایجاد کند.
کد مطلب: 48286
نام شما
آدرس ايميل شما


اشکان
feedback
Iran, Islamic Republic of
یاهو و جمیل این قدر خصاصت به خرج دادن که الان ما راحت با تلگرام در حد گیگا بایت فایل می فرستیم حالا اینا با 25 و 50 مگا بایت خودشون بازی کنن
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام