۰
plusresetminus
يکشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۰۳:۰۰

تلاش برای خرید تاریخچه فعالیت اینترنتی سیاستمداران آمریکایی

ایتنا - چندی پیش کنگره آمریکا با اعلام رای مثبت به ارایه‌دهندگان خدمات اینترنتی اجازه داد اطلاعات شخصی کاربران را بدون اجازه آنها بفروشند.
تلاش برای خرید تاریخچه فعالیت اینترنتی سیاستمداران آمریکایی


دو کمپین وابسته به گروه GoFundMe بیش از ۲۹۰ هزار دلار جمع‌آوری کردند تا از این طریق تاریخچه فعالیت سیاستمداران آمریکایی در مرورگرهای اینترنتی را خریداری کنند.


به گزارش ایتنا به نقل از پی‌سی‌ورلد، این اتفاق پس از آن صورت گرفت که چندی پیش کنگره آمریکا با اعلام رای مثبت به ارایه‌دهندگان خدمات اینترنتی اجازه داد اطلاعات شخصی کاربران را بدون اجازه آنها بفروشند.

هنوز به درستی مشخص نشده است که تلاش این دو کمپین تا چه اندازه به نتیجه می‌رسد. این در حالی است که هفته گذشته «کمیسیون فدرال ارتباطات آمریکا» بر اساس «قانون ارتباطات» این کشور اعلام کرد شرکت‌های مخابراتی و ارائه‌دهندگان خدمات اینترنتی می‌توانند اطلاعات شخصی هر کاربر در دنیای مجازی را به فروش برسانند.

 

با این اعلام این رای توسط کنگره، «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا قانون مذکور را به امضا رساند تا در قطعنامه کنگره مورد استفاده قرار گیرد.

البته در این زمینه برخی مشکلات هم وجود دارد. زیرا در قانون کمیسیون فدرال ارتباطات آمریکا مراکز تامین کننده خدمات اینترنتی و شرکت‌های مخابراتی از یکدیگر تفکیک شده‌اند و هنوز به درستی مشخص نشده است که قانونی که ترامپ به امضا رساند کدام یک از آنها را تحت پوشش قرار می‌دهد.
 
کد مطلب: 48537
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام