۰
plusresetminus
شنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۰۶

کاهش اقبال به تبلت ها تثبیت شد

ایتنا - پنج تولیدکننده برتر تبلت در سه ماهه اول سال ۲۰۱۷ عبارتند از اپل، سامسونگ، هواوی، آمازون و لنووو.
کاهش اقبال به تبلت ها تثبیت شد


میزان عرضه جهانی تبلت‌ها در سه ماهه اول سال ۲۰۱۷ هم کاهش یافت. این سی‌امین ماه متوالی است که شاهد کاهش اقبال به تبلت‌ها در بازارهای جهانی هستیم.


به گزارش ایتنا از فارس، اگر چه تبلت در سال ۲۰۱۰ یک محصول جدید و جذاب محسوب می‌شد، اما آن روزهای خوب با عرضه گوشی‌های هوشمند قدرتمند و نوت‌بوک‌ها و لپ‌تاپ‌های مناسب پشت سرگذاشته شده است.

بررسی‌های موسسه آی.دی.سی نشان می‌دهد میزان عرضه تبلت در سه ماهه اول سال ۲۰۱۷ نسبت به مدت مشابه در سال قبل ۸.۵ درصد کاهش یافته است. این دهمین بار در بازه‌های زمانی سه‌ماهه است که شاهد این کاهش هستیم. این در حالی است که بازار گوشی‌ها و ساعت‌های هوشمند، لپ‌تاپ‌ها و دیگر سخت‌افزارهای مدرن کماکان پررونق است.

کارشناسان این وضعیت را شکستی قاطع برای محصولی می‌دانند که تصور می‌شد استفاده از آن به زودی به یک استاندارد غالب مبدل می‌شود.

آی.پد اپل که در سال ۲۰۱۰ عرضه شد، ابتدا مورد توجه قرار گرفت. اما حالا عرضه نمونه‌های مختلف آن چندان با اقبال خریداران مواجه نمی‌شود. در این میان شرایط تبلت‌هایی که فاقد صفحه کلید هستند، بدتر است. در مقابل تبلت‌های دارای صفحه کلید قابل اتصال وضعیت بهتری دارند .

بر اساس بررسی آی.دی.سی پنج تولیدکننده برتر تبلت در سه ماهه اول سال ۲۰۱۷ عبارتند از اپل، سامسونگ، هواوی، آمازون و لنووو.
کد مطلب: 48851
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام