۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۱۸

سرمایه‌گذاری ۱ میلیارد دلاری اپل در آمریکا برای ساکت کردن ترامپ

ایتنا - مدیر اپل از سرمایه‌گذاری در بخش آموزش کدنویسی برای تولید اپلیکیشن نیز سخن گفت که به ایجاد شغل در آمریکا کمک می‌کند.
سرمایه‌گذاری ۱ میلیارد دلاری اپل در آمریکا برای ساکت کردن ترامپ


اپل باهدف ایجاد شغل در آمریکا در راستای سیاست‌های جدید ترامپ، یک میلیارد دلار در موطن خود سرمایه‌گذاری خواهد کرد به این شرط که دولت اجازه دهد تا این کمپانی با پرداخت کمتر مالیات، پول نقد خود را به داخل بیاورد.


به گزارش ایتنا از خبرآنلاین، تیم کوک با اعلام سرمایه‌گذاری مذکور روی کارخانه پیشرفته آن را مشروط به تصویب سیاست مالی جدید ترامپ برای کاهش مالیات حین بازگرداندن سرمایه‌های خارج از آمریکا کرد.

مدیر اپل از سرمایه‌گذاری در بخش آموزش کدنویسی برای تولید اپلیکیشن نیز سخن گفت که به ایجاد شغل در آمریکا کمک می‌کند.

مدیر اپل در مصاحبه‌ای با سیان بی سی گفت اپل تاکنون بیش از ۲ میلیون شغل در آمریکا ایجاد کرده که از این میان ۸۰ هزار شغل مستقیم بوده و بقیه شغل‌ها نیز توسط تأمین کنندگان سخت‌افزاری یا توسعه‌دهندگان نرم‌افزاری تأمین شده است.

قانون‌گذاران امریکایی می‌خواهند قانونی تصویب کنند تا کمپانی‌های بزرگی مانند اپل بتوانند پول نقد خود را از خارج به آمریکا منتقل کرده و در عوض مالیات کمتری برای این نقل‌وانتقال مالی به دولت بپردازند.

در تازه‌ترین گزارش مالی عنوان‌شده است که اپل از ۲۵۶ میلیارد دلار پول نقدی که در اختیار دارد، بیش از ۹۳ درصد آن را در خارج از آمریکا نگه‌داری می‌کند.
کد مطلب: 48858
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام