کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

گوگل در پی حل مشکل به‌روزرسانی اندروید با استفاده از پروجکت تربل

26 ارديبهشت 1396 ساعت 19:28

ایتنا- گوگل می‌خواهد مشکل به روزرسانی اندروید را یک بار و برای همیشه از طریق پروجکت تربل برطرف نماید. قابلیت اندروید اُ، ارائه به موقع به روزرسانی‌های سیستم عامل را برای تولیدکنندگات تسهیل می‌نماید.




یکی از مشکلاتی که کاربران را آزار می‌دهد، این است گوشی‌های اندروید غیر از پیکسل، به‌روزرسانی‌های سریع و منظم ندارند. هرگاه که نسخه جدیدی از اندروید روانه بازار می‌شود، شاهد این هستیم که ماه‌ها زمان برده تا این مدل به بازار عرضه شده است.
اگر کاربر، یک گوشی پرچمدار نداشته باشد، که دیگر به هیچ وجه نباید منتظر به‌روزرسانی سریع و به موقع باشد.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از پی.سی ورلد، تغییر عمده‌ای که در اندروید اُ به وجود آمده، این است که باعث می‌شود به‌روزرسانی‌ها به موقع و به شکلی منظم به بازار عرضه گردد و بدین صورت، تمامی کاربران را راضی نماید.

شرکت گوگل اخیراً از پروجکت تربل رونمایی کرد که از نظر توسعه دهندگان، بزرگ‌ترین تغییر در معماری سیستم سطح پایین اندروید محسوب می‌شود.
به طور خلاصه، هدف از پروجکت تربل این است که بار عظیمی را از دوش تولیدکنندگان گوشی همراه بردارد تا بتوانند به‌روزرسانی‌ها را به موقع و به طور منظم به بازار عرضه نمایند.



البته هنوز زمان زیادی مانده است تا بتوانیم اثرات پروجکت تربل را مشاهده نماییم. پروجکت تربل، در نوع خود نخستین طرحی است که از زمان عرضه اندروید مشاهده شده و امید است که کارایی خوبی داشته باشد و بتواند نیازهای افراد را برطرف کند.
با حذف بسیاری از کارهای سخت برای ارائه به‌روزرسانی جدید اندروید، دستگاه‌هایی که با اندروید اُ به بازار عرضه می‌شوند، باید مسیر آسان‌تری را برای ارتقاء امنیت و عرضه به موقع ورژن‌های جدید، بپیمایند.

طبق گزارش‌های گوگل، فرآیند فعلی برای ارائه به‌روزرسانی، به شدت زمان‌بر است و باعث می‌شود که تولیدکنندگان برای ارائه ورژن جدید، کارهای زیادی انجام دهند، اما در چارچوب جدید، شاهد سرعت بخشیدن به روند کار و رضایت مشتریان از عرضه به موقع اندروید هستیم.
فرآیند فعلی شامل پنج مرحله است که خوشبختانه در سیستم جدید، این مراحل در یک مرحله خلاصه می‌شود.
 


کد مطلب: 48946

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/48946/گوگل-پی-حل-مشکل-به-روزرسانی-اندروید-استفاده-پروجکت-تربل

ايتنا
  https://www.itna.ir