کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اسنپ‎ چت و اشتراک‌گذاری مکان با اسنپ مپ جدید

7 تير 1396 ساعت 12:45

ایتنا- ظاهراً لنزهای ویژه و برچسب‌های (تگ) جغرافیایی کافی نبوده و به همین خاطر اسنپ مپ، روش جدیدی را برای دیدن دوستانتان در سراسر جهان ایجاد کرده است.




اسنپ چت به تازگی قابلیت جدیدی اضافه کرده که به واسطه آن بقیه می‌توانند در هر لحظه ببینند که شما کجا هستید. اسنپ مپ به شما اجازه می‌دهد در هر زمان، موقعیت مکانی خودتان را با بقیه به اشتراک بگذارید. بدین ترتیب دوستان شما می‌توانند روی یک نقشه زیبا ببینند که شما در کدام خیابان هستید و یا اگر هر دو در یک موقعیت مکانی هستید به شما اطلاع بدهد.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از تک‌رادار، اسنپ مپ جدید اسنپ چت (با ویرایشگر سطح DOOM که به همین نام است، اشتباه نشود) به کاربران این امکان را می‌دهد که روی محله، شهر، کشور و حتی قاره خود زوم کنند و مکان دوستان اسنپ چتی خود را مشاهده نمایند. از طرفی اسنپ مپ نیز نقشه‌های حرارتی دارد که رویدادهای معروف در منطقه شما را نشان می‌دهد. این قابلیت شامل تظاهرات بزرگ یا برگزاری یک کنسرت در حوالی شماست.



از آنجا که رقبایی مانند فیس‌بوک به دس‌ت اندازی خود به قابلیت‌های اسنپ‌‌چت ادامه می‌دهند، این اپلیکیشن نیز همواره با دنبال روش‌های جدیدتر و بهتر برای ارائه به کاربران بوده است.
اسنپ مپ قطعاً راهی یکتا و منحصر به فرد برای آشنایی با دوستان و فعالیت‌های آنهاست و این موضوع تنها زمانی مشخص می‌شود که این قابلیت، به کار گرفته شود.

اسنپ مپ اکنون در آخرین به‌روزرسانی اسنپ چت برای آی.اُ.اس و اندروید وجود دارد. البته ممکن است بعضی از کاربران تمایلی به فاش شدن مکانی که در آن حضور دارند و فعالیت‌هایی که انجام می‌دهند، نداشته باشند که در این صورت می‌توانند حالت " Ghost" را انتخاب کنند و از اشتراک گذاری جزئیات موقعیت خود به صورت عمومی جلوگیری نمایند. در این حالت شما از نقشه حذف می‌شوید، لیکن باز هم می‌توانید دوستانتان را زیر نظر بگیرید.

نسخه جدید اسنپ چت به گونه‌ای طراحی شده است که مجبور شوید برای دیدن محتوای در دسترس وقت بیشتری صرف کنید، اما به گفته شرکت سازنده فعلاً قرار نیست هیچ تبلیغی در اسنپ مپ قرار بگیرد.
 


کد مطلب: 49291

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/49291/اسنپ-چت-اشتراک-گذاری-مکان-اسنپ-مپ-جدید

ايتنا
  https://www.itna.ir