۰
plusresetminus
چهارشنبه ۲۸ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۰۴

آمازون و اپلیکیشن پیام‌رسانی آن

ایتنا- آمازون ظاهرا اپلیکیشن پیام‌رسانی خود را برای رقابت با واتس‌آپ به بازار عرضه می‌کند.
آمازون و اپلیکیشن پیام‌رسانی آن


امروزه اپلیکیشن‌های پیام‌رسان نه تنها برای برقراری ارتباط با دوستان، بلکه برای اهداف تجاری نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند. از این رو تعداد اپلیکیشن‌های پیام‌رسان روز به روز افزایش می‌یابد.
بر اساس اخبار منتشرشده، شرکت آمازون نیز می‌کوشد که اپلیکیشن پیام‌رسان جدید خود با نام “Anytime” را به بازار عرضه کند.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از اینکوایرر، در طی چند سال اخیر نه تنها تعداد اپلییکشن‌های پیام‌رسان بسیار زیاد شده، بلکه قابلیت‌های آنها هم افزایش یافته است. اکثر کاربران از این اپلیکیشن‌ها برای برقراری تماس صوتی رایگان استفاده می‌کنند. به عنوان مثال، اپلیکیشن‌هایی مانند واتس‌اپ، تلگرام، وایبر، لاین و غیره در بسیاری از کشورها کاربران زیادی به خود اختصاص داده‌اند.
از طرفی در برخی از این اپلیکیشن‌ها از ربات‌های مبتنی بر هوش مصنوعی برای اهداف تجاری و راه‌اندازی کسب‌وکار استفاده می‌شود.

در شرایطی که اپلیکیشن‌های پیام‌رسان در اوج محبوبیت قرار دارند، آمازون هم تصمیم گرفته است که بخت خود را در این زمینه بیازماید. به گزارش یکی از مشتریان آمازون، توسعه اپلیکیشن پیام رسان این شرکت در مراحل پایانی به سر می‌برد و به احتمال زیاد نام آن، "Anytime by Amazon" خواهد بود.


طبق شنیده‌‎ها، پشتیبانی از تصاویر گیف و ارسال استیکر و اموجی هم از دیگر قابلیت‌های این اپلیکیشن جدید خواهند بود.
علاوه بر این، مانند اسنپ چت و دیگر اپلیکیشن‌های پیام‌رسان می‌توانید در آن از انواع و اقسام فیلتر و ماسک برای تزئین تصاویر استفاده کنید، موقعیت جغرافیایی‌تان را به اشتراک گذاشته و از رستوران‌های اطراف، غذا سفارش دهید.

این سرویس احتمالاً به صورت رمزنگاری شده عمل خواهد نمود و روی کامپیوترهای شخصی و هم در موبایل‌های هوشمند قابل نصب و اجرا خواهد بود. این البته اولین تلاش آمازون برای ایجاد یک سرویس شبکه اجتماعی نیست؛ اوایل این ماه، آمازون یک اپلیکیشن کنفرانس ویدئویی به نام "Chime" را رونمایی کرد که امیدوار است بتواند با اسکایپ و یا "WebEx"رقابت کند.
کلیه اطلاعات مهم و حساس مثل شماره حساب‌های بانکی نیز در این اپلیکیشن رمزنگاری خواهد شد.
 
کد مطلب: 49500
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام