۰
plusresetminus
سه شنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۴۱

گزارش‌های مالی خبر از درآمد شگفت‌انگیز شرکت اپل دارند

ایتنا- گزارش‌های مالی شرکت اپل خبر از این دارند که این شرکت دوران سخت خود را پشت سر گذاشته است و در گزارش اخیر توانسته است تا درآمدی شگفت‌آور را از خود برجای بگذارد.
گزارش‌های مالی خبر از درآمد شگفت‌انگیز شرکت اپل دارند


گزارش‌های مالی که به تازگی شرکت اپل منتشر کرده، حکایت از آن دارند که این شرکت دوران سخت خود را پشت سر گذاشته است و شرایط بهتری را پیش رو دارد.
مطابق این آمار و ارقام، اپل توانسته است در نتیجه برنامه‌ریزی خود، درآمدی شگفت‌آور را از خود برجای بگذارد.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی digitimes، کمپانی اپل مطابق روال همیشگی این شرکت و دیگر کمپانی‌های فناوری معروف، اخیراً نتایج گزارش‌های مالی سه‌ماهه اخیر خود را منتشر کرده است. آنگونه که این گزارش نشان می‌دهد، میزان درآمد این کمپانی در بازه زمانی یاد شده به ۴۵.۴ میلیارد رسیده که عددی قابل توجه است.

گفتنی است این نتایج در مقایسه با درآمدهای ۴۲.۴ میلیاردی این کمپانی در بازه زمانی مشابه در سال ۲۰۱۶ میلادی، پیشرفت خوبی برای کمپانی اپل به‌حساب می‌آید و کارشناسان بازار، این جهش را علامت موفقیت برنامه‌های جدید آن محسوب می‌کنند.

 

بر اساس جزئیات این گزارش‌ها ۶۱ درصد از کل درآمد اپل به فروش‌های بین‌المللی این شرکت اختصاص داشته است. کارشناسان حتی آینده بهتری را برای اپل پیش‌بینی می‌کنند، چرا که به گمان آنها، این رقم با پیشرفت‌هایی که در زمینه سیستم‌عامل iOS، macOS، watchOS و tvOS حاصل شده است، در آینده قطعاً بیشتر نیز خواهد شد.

البته حدس مدیران اپل در این زمینه کاملاً مشخص بوده و به صراحت هم اعلام شده است. بر اساس پیش‌بینی‌ها، درآمد این کمپانی در سه ماه پایانی سال ۲۰۱۷ میلادی، رقمی بین ۴۹ تا ۵۲ میلیارد دلار خواهد بود.

از سوی دیگر، گروهی از مدیران اپل سود نقدی هر سهم این کمپانی را ۰.۶۳ دلار اعلام کرده‌اند. این میزان سود نقدی در تاریخ یکم اوت سال ۲۰۱۷ میلادی قابل پرداخت خواهد بود.
 
کد مطلب: 49673
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام