۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۵۰

۵ تریلیون دلار هزینه برای اینترنت اشیا تا سال ۲۰۲۱

ایتنا- میزان سرمایه گذاری و صرف هزینه شرکت‌ها در حوزه اینترنت اشیا تا سال ۲۰۲۱ از مرز ۴.۸ تریلیون دلار خواهد گذشت.
۵ تریلیون دلار هزینه برای اینترنت اشیا تا سال ۲۰۲۱


اقبال به اینترنت اشیا در میان صاحبان مشاغل روز به روز در حال افزایش است و صرف هزینه توسط شرکت‌های تجاری در این زمینه تا سال ۲۰۱۲ به ۵ تریلیون دلار می‌رسد.


به گزارش ایتنا از مهر به نقل از بیزینس اینسایدر، گزارش جدید موسسه بی آی اینتلیجنس، نشان می‌دهد که نسل جدید اینترنت موسوم به اینترنت اشیا در حال متحول کردن جهان است و اتصال تقریبا همه ابزار و وسایل موجود در جهان به اینترنت از این طریق و افزایش عظیم حجم داده‌های تولید شده دو تحول مهمی است که از این طریق حاصل می‌شود.

در این گزارش که از طریق جمع‌آوری پرسش‌نامه از بیش از ۵۰۰ صنعت و شرکت بزرگ در سراسر جهان تهیه شده، چشم اندازی جالب و حیرت‌انگیز از آینده دنیای فناوری ترسیم شده است.

بر این اساس تعداد ابزار و وسایل متصل به اینترنت اشیا در سال ۲۰۲۱ به ۲۲.۵ میلیارد وسیله در سراسر جهان افزایش می‌یابد. این رقم در سال گذشته میلادی ۶.۶ میلیارد وسیله بوده است.

همچنین میزان سرمایه گذاری و صرف هزینه شرکت‌ها در حوزه اینترنت اشیا تا سال ۲۰۲۱ از مرز ۴.۸ تریلیون دلار خواهد گذشت. هدف اصلی از افزایش کاربرد اینترنت اشیا غلبه بر چالش‌های مهم دنیای فناوری و تسهیل ارائه خدمات جذاب به مشتریان خصوصی و دولتی و همین طور شهروندان اعلام شده است.
کد مطلب: 49687
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام