۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۵۱

افزایش حملات سایبری، عامل اصلی رشد امنیت ابری

ایتنا – متخصصان امنیتی پیش‌بینی کرده‌اند که تا سال 2024 میلادی با توجه به افزایش حملات سایبری شاهد رسیدن ارزن بازار امنیت سایبری به 12 میلیارد دلار خواهیم بود.
افزایش حملات سایبری، عامل اصلی رشد امنیت ابری
متخصصان امنیتی پیش‌بینی کرده‌اند که تا سال 2024 میلادی با توجه به افزایش حملات سایبری شاهد رسیدن ارزن بازار امنیت سایبری به 12 میلیارد دلار خواهیم بود.

به گزارش ایتنا به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی techrepublic، حملات امنیتی یکی از مهم‌ترین نگرانی‌های دنیای مدرن فناوری به‌حساب می‌آید و هر روز تلاش برای مبارزه با این مشکلات افزایش می‌یابد.

در این میان یکی از مهم‌ترین راهکارهایی که متخصصان امنیتی به آن روی خوش نشان داده‌اند را می‌توان استفاده از سیستم‌های امنیت یکپارچه ابری دانست.
 
با توجه به افزایش دامنه حملات سایبری، نیاز به تسریع انتشار روش‌های مبارزه موجب شده است تا تنها ساختار دفاعی ابری را بتوان به‌عنوان یک راهکار سریع و موثر به‌حساب آورد.
 
در این میان این بازار در حال حاضر تنها 1.4 میلیارد دلار ارزش دارد ولی متخصصان معتقدند که این آمار تا سال 2014 میلادی به بیش از 12 میلیارد دلار خواهد رسید.
 
شایان ذکر است که آمار حملات سایبری در طول سال 2016 میلادی به میزانی بیش از 36 درصد افزایش داشته است و به همین دلیل نیز بسیاری از بنگاه‌های شمال آمریکا یا به سیستم‌های ابری مهاجرت کرده و یا برنامه استفاده از امنیت ابری را در دستور کار خود قرار داده‌اند.
کد مطلب: 50014
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام