۰
plusresetminus
شنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۰۳:۰۰
با کمک فناوری یادگیری ماشینی:

روش ویژه گوگل برای بهبود سیستم استریت ویو

ایتنا – شرکت گوگل قصد دارد تا سیستم استریت ویوی خود در سراسر جهان را به کمک یادگیری ماشینی متحول ساخته و با پیشرفتی چشمگیر روبرو سازد.
روش ویژه گوگل برای بهبود سیستم استریت ویو
شرکت گوگل با خدمات نرم‌افزاری آنلاین متنوع خود توانسته است تا به یک شرکت منحصربه‌فرد بدل شود و به ویژه در ارائه خدمات بلامنازع، حرف اول را بزند.
در این میان، سرویس‌هایی از جمله سیستم نقشه این شرکت و موارد مربوط به آن مانند استریت ویو، گوگل را در جایگاهی ویژه قرار داده‌اند.

نکته جالب در این میان این است که شرکت گوگل قصد دارد تا سیستم استریت ویوی بدون رقیب خود را در سراسر جهان به کمک فناوری "یادگیری ماشینی" متحول ساخته و با پیشرفتی چشمگیر روبرو سازد.
 
به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی techtimes،  گوگل در صدد است تا بازهم سیستم‌های مبتنی بر نقشه خود را بهبود بخشد و در این راستا نیز سیستم استریت ویو به‌عنوان هدف بهینه‌سازی و با بهره‌گیری از فناوری‌های جدیدتر برای تیم کاری این شرکت تعیین شده است.

هم‌چنین این شرکت قصد دارد تا سیستم یادگیری ماشینی را به عنوان بستر این تحول برای سیستم استریت ویو به کار بسته و به کمک آن تغییراتی قابل توجه مانند تعداد دوربین‌های مورد استفاده در خودروهای استریت ویو را نیز کاهش بدهد، که البته کمک قابل توجهی به راندمان این خدمات برای کاربران سراسر جهان در پی خواهد داشت.

مطابق جزئیات منتشره، بهره‌گیری از سامانه یادگیری ماشینی موجب می‌گردد که این سیستم دوربینی جدید، نسبت به مدل پیشین کوچک‌تر بوده و در مدل جدید به‌جای 15 عدسی در آن از 7 عدسی که دارای کیفیت 20 مگاپیکسل هستند استفاده گردد، که به برداشت تصاویر باکیفیت از خیابان‌های جهان می‌پردازند.

به نظر کارشناسان، این تغییر و بهینه‌سازی دوربین، عملاً به معنای این است که سیستم یادگیری ماشینی این شرکت می‌تواند خوراک‌های دقیق‌تری را دریافت کند و به همین ترتیب، سیستم‌های مختلفی را مورد ارزیابی قرار داده و نهایتاً خروجی مستند، دقیق و مفیدتری را در اختیار قرار دهد.

از جمله نخستین نتایج تحول موردنظر، این خواهد بود که به کمک این سیستم، گوگل می‌تواند نام مغازه‌ها، ساعات باز و بسته بودن فروشگاه‌ها و ... را از طریق سیستم استریت ویو به دست آورده و به کاربران این سیستم ارائه کند.
کد مطلب: 50040
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام