۲
۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۳۰

عرضه نسخه ویژه‌ای از لینوکس با قابلیت پشتیبانی از مایکروسافت آفیس

ایتنا – به‌تازگی نسخه جدیدی از لینوکس به نام لینوکس زورین او اس 12.2 عرضه شده است که قابلیت پشتیبانی از بسته نرم‌افزاری مایکروسافت آفیس را در خود دارد.
عرضه نسخه ویژه‌ای از لینوکس با قابلیت پشتیبانی از مایکروسافت آفیس

به‌تازگی نسخه جدیدی از سیستم‌عامل لینوکس به نام لینوکس زورین او اس 12.2 عرضه شده است که قابلیت پشتیبانی از بسته نرم‌افزاری مایکروسافت آفیس را در خود دارد.

به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی betanews، شاید محبوبیت نرم‌افزارهایی مانند "مایکروسافت آفیس" را یکی از اصلی‌ترین دلایلی دانست که بسیاری از کاربران ویندوز به‌سختی در برابر مهاجرت از ویندوز به سایر سیستم‌های عامل موجود، مقاومت به خرج می‌دهند.
 
در این میان البته راه‌حل جدیدی پیدا شده است؛ بدین ترتیب، کسانی که می‌خواهند به سراغ مهاجرت به لینوکس بروند، می‌توانند از وجود یک گزینه جدید در بازار استفاده کنند که به آنها اجازه استفاده از نرم‌افزارهای آفیس بر روی لینوکس را می‌دهد.
این نسخه از این سیستم‌عامل متن‌باز که لینوکس زورین او اس 12.2 نام دارد، یکی از کاربرپسندترین نسخه‌های توزیع لینوکس به‌حساب می‌آید.
طراحان و برنامه‌نویسان به گونه‌ای با دقت و ظرافت کار خود را پیش برده‌اند که محیط این سیستم‌عامل، برای کاربران تا حد ممکن یادآور محیط آشنای ویندوز باشد.



گفته می‌شود این سیستم‌عامل جدید به‌خوبی می‌تواند از قابلیت‌های هسته 4.10 لینوکس استفاده کرده و از درایورهای سخت‌افزاری متعدد و جدیدی پشتیبانی نماید. نتیجه این قابلیت، این است که می‌توان از این سیستم‌عامل بر روی دستگاه‌های مدرن نیز استفاده کرد.
 
برای درک میزان پیشرفته بودن قابلیت پشتیبانی سخت‌افزاری در این توزیع جدید، کافی است بدانید که لینوکس زورین او اس 12.2 می‌تواند از پردازنده‌های سری Ryzen شرکت ای‌ام‌دی پشتیبانی کند که خود نشان دهنده قابلیت بالای آن است.

مسئولان لینوکس زورین او اس 12.2 به تازگی در بیانیه رسمی رونمایی از این توزیع اعلام کرده‌اند که این سیستم‌عامل، یکی از سریع‌ترین و امن‌ترین محیط‌های کاری را برای کاربران به همراه خواهد آورد و با توجه به سابقه کاری این شرکت می‌توان گفت که این ادعا تا حد بسیار زیادی درست است.
 
کد مطلب: 50096
نام شما
آدرس ايميل شما


assemblyos
feedback
Iran, Islamic Republic of
سلام

لینوکس هرکار بکند نمی تواند ویندوز را از صحنه حذف کند زیرا سیستم فایل و ساختار پارتیشن بندی و وضعیت پوشه ها و فایلها و سایر مسائل سیستمی لینوکس با ویندوز کاملا فرق دارد .
لینوکس هرچقدر هم که به ویندوز شبیه شود و حتی اگر کپی برابر با اصل ویندوز شود بازهم این تفاوتهای واضح ساختاری و سیستمی مانع از ان می شود که ویندوز بدست لینوکس شکست بخورد .
در ضمن ، لینوکس از برخی سخت افزارهای جدید اصلا پشتیبانی نمی کند و نصب لینوکس روی انها باعث بروز کرشهای پی در پی می شود طوریکه کاربر از نصب لینوکس منصرف می شود و به همان ویندوز برمی گردد. این سخت افزارها به سفارش شرکت مایکروسافت ، کدگذاری شده اند و فقط با ویندوز 10 سازگار هستند .
assemblyos
feedback
Iran, Islamic Republic of
این لینوکس چرا اینقدر عصبانی است؟؟

یا لوگوی ویندوز را با پتک خرد می کند یا ویندوز را از بالای یک دره به پایین پرت می کند یا شیشه های انرا با گرز می شکند !!!! یا ویندوز را زیرا پایش له می کند یا انرا درسته قورت می دهد !!!!
لینوکس با این عقده بازیها چه چیزی را می خواهد ثابت کند ؟؟؟ عقده ای بودنش را ؟؟؟ بی جنبه بودنش را ؟؟؟ خشن بودنش را ؟؟؟ بی منطق بودنش را ؟؟؟ بدبین و منفی باف بودنش را ؟؟؟؟ وحشی بودنش را ؟؟؟؟ مخرب بودنش را ؟؟؟

در تمام فضای مجازی این پنگوئن لینوکس درحال نابود کردن لوگوی ویندوز است . عقده ای بودن هم حد و حسابی دارد . دیگه شورش را دراورده . چقدر این کاربران لینوکس متوهم و عقده ای هستند . بروند ان کرشهای متعدد را برطرف کنند . ان باگهای فراوان . بازی کردن با میزکارهای مختلف برای اینها شده یک نوع هنر و مایه فخر فروشی . اصل قضیه یعنی باگها و کرشهای متعدد و خطرناک لینوکس که موجب نابودی رایانه می شود را بکلی فراموش کرده اند . وقتیکه طراحان اولیه ی لینوکس عقده ای و بی جنبه باشند تکلیف کاربرانش نیز معلوم است .
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام