۰
plusresetminus
يکشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۶

نرم‌افزار ترلو و مقاصد جدید و بزرگ

ایتنا – شرکت نرم‌افزار مدیریت برنامه‌های کاری "ترلو" -که در ایران نیز بسیار محبوب است- به‌تازگی با خبری خاص به سراغ کاربران خود آمده و رسماً اعلام کرده است که قصد دارد تا نرم‌افزار ترلو را برای سیستم‌های عامل ویندوز و مک عرضه کند.
نرم‌افزار ترلو و مقاصد جدید و بزرگ

شرکت نرم‌افزار مدیریت برنامه‌های کاری "ترلو" -که در ایران نیز بسیار محبوب است- به‌تازگی با خبری خاص به سراغ کاربران خود آمده و رسماً اعلام کرده است که قصد دارد تا نرم‌افزار ترلو را برای سیستم‌های عامل ویندوز و مک عرضه کند.

به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی neowin، بسیاری از کسانی که پروژه‌های کاری سازمانی و یا شخصی را مدیریت می‌کنند، به‌خوبی با نرم‌افزار و سیستم آنلاین مدیریت برنامه کاری ترلو آشنا هستند، چرا که آنها را در انجام این امر مهم، هر چه تواناتر می‌سازد. بدین ترتیب برنامه مزبور در عمل به یک دستیار مناسب و کارآ برای بسیاری مدیران، کارشناسان و دست‌اندرکاران بدل شده که با یاری گرفتن از آن، وظایف خود را با بیشترین بهره‌وری به انجام می‌رسانند.

تاکنون این سیستم تنها بر روی تلفن‌های هوشمند به‌صورت نرم‌افزار قابل‌دسترسی بوده است، اما کاربران سیستم‌های دسکتاپی برای بهره‌گیری از توانایی‌های آن، ناگزیر به استفاده از مرورگر وبی بودند تا بتوانند بدان دسترسی داشته باشند.

حال، شرایط تغییر کرده و با خبر خوش شرکت صاحب این اپلیکیشن، قرار است تا نسخه نرم‌افزاری ویژه برای سیستم‌های دسکتاپی عرضه گردد که موجب می‌شود تا ترلو به‌ راحتی برای طیف‌های مختلف کاربران در دسترس باشد.
 
 
 
بدین‌ترتیب و با اقدام ابتکاری شرکت نامبرده، این نرم‌افزار بر روی دو سیستم‌عامل محبوب دسکتاپی جهان یعنی مک و نیز ویندوز به سهولت در دسترس خواهد بود و کاربران می‌توانند آن را از بازار نرم‌افزاری سیستم‌عامل مورد نظر، دریافت نموده و اجرا کنند.

مایکل پرایور، مدیر ارشد اجرایی ترلو اعلام کرد که نرم‌افزارهای دسکتاپی ترلو در حقیقت مسیری هستند که ترلو همیشه آرزوی رفتن آن را داشته است.
او درباره دلایل عرضه دیرهنگام این نرم‌افزارها می‌گوید: «نمی‌توانستیم همه کارها را همزمان انجام دهیم و به همین دلیل، ابتدا به سراغ تمرکز بر روی تلفن‌های همراه هوشمند و تجربه وبی عالی برای کاربران خود رفتیم.»

شایان‌ذکر است که نسخه مک این نرم‌افزار در دسترس کاربران قرارگرفته است و به‌احتمال فراوان تا زمانی که شما این خبر را می‌خوانید، نسخه ویندوزی آن نیز در دسترس خواهد بود.
 
کد مطلب: 50165
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام