ايتنا - کسب و کارهای کوچک با افزودن ابزارک vCita به وب سایت خود میتوانند درخواست قرار ملاقات بازدیدکنندگان را به گونهای آسانتر پاسخ دهند.
vCita نوعی ابزارک (widget) است که توسط شرکتی به همین نام تولید و عرضه میشود.
به گزارش ایتنا از شماران سيستم به نقل از زدنت، با قرار دادن vCita در یک وب سایت، شرکتهای کوچک میتوانند با آن دسته از مشتریان بالقوه خود که به برقراری ارتباط تمایل دارند، راحتتر و به گونهای سازمانیافتهتر تماس بگیرند.
این کار از طریق کادر کوچکی که میتوان آن را در بخشهای مختلف یک وب سایت تعبیه کرد، صورت میپذیرد.
به عبارت دیگر کسب و کارهای کوچک با به کارگیری vCita میتوانند درخواست قرار ملاقات بازدیدکنندگان را به گونهای آسانتر پاسخ دهند.
شرکت اسرائیلی vCita که فقط دو سال از زمان تاسیس آن میگذرد، این نرمافزار را در نیمه ماه سپتامبر عرضه کرده است.
رن الگیسر (Ran Oelgiesser) مدیر بازاریابی شرکت vCita، جامعه هدف این برنامه را آن دسته از شرکتهای کوچکی میداند که فاقد بخش پشتیبانی قوی با کارکنان بسیار بوده و زیرساختهای اداری ضعیفی دارند.
ایتزیک لوی (Itzik Levy) مدیر عامل vCita نیز گفت vCita با این هدف طراحی شده که جایگزین شیوههای کنونی برقراری ارتباط و رد و بدل کردن اطلاعات تماس شود.
بنا به گفته سایت شرکت سازنده، vCita شیوهای نوین در برقراری ارتباطات تجاری بین سایتها و مشتریهای آنلاین به شمار میرود و از قابلیتهایی همچون امکان ارائه ویدئوی آنلاین، کنفرانسهای تلفنی و سیستم پرداخت آنلاین برخوردار است.