۰
plusresetminus
دوشنبه ۴ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۲۸
مدیرعامل رایتل:

آخرین وضعیت اپراتور سوم تلفن‌همراه در تکالیف پروانه

اجرای تعهدات پوشش شهری و جمعیتی و کاستی در پوشش جاده‌ای
ایتنا- مدیرعامل رایتل: کاستی‌های پوشش جاده‌ای را نیز در صورت اعتماد مسئولان، جبران خواهیم کرد.
آخرین وضعیت اپراتور سوم تلفن‌همراه در تکالیف پروانه


مدیرعامل اپراتور سوم تلفن‌همراه گفت: پوشش شهری و جمعیتی رایتل فراتر از تعهدات محقق شده است.


به گزارش ایتنا از فارس، سید مجید صدری گفت: تعهدات رایتل در زمینه پوشش شبکه به طور منظم توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی مورد بررسی قرار می‌گیرد و سازمان تنظیم بر این موضوع نظارت دقیق دارد.

مدیرعامل اپراتور سوم تلفن‌همراه افزود: قطعاً این موضوع یکی از مسئولیت‌های مهم رگولاتوری است و ما هم به این مسأله واقف هستیم و تمام اطلاعات لازم را چه در زمینه پوشش شبکه و چه در سایر موارد به طور شفاف در اختیار این سازمان قرار می‌دهیم.

وی ادامه داد: تاکنون نیز به جز موارد معدود، تذکری در این زمینه از سازمان دریافت نکرده ایم.

اظهارنظر اخیر سازمان مبنی بر اینکه رایتل از نظر پوشش شهری و جمعیتی به تعهدات خود عمل کرده و حتی عملکرد ما فراتر از تعهداتمان هم بوده، موید این مساله است.

صدری توضیح داد: به طور مثال در زمینه پوشش شهری، در حالی که تعهد ما ۲۴۰ شهر بوده، تا به حال ۴۰۰ شهر را تحت پوشش قرار داده‌ایم و در صورتیکه شهرک‌ها و مناطق توریستی را هم در نظر بگیریم این تعداد به ۴۴۷ نقطه می‌رسد، همچنین در زمینه پوشش جمعیتی هم تعهد ما ۵۹ درصد بوده است که در حال حاضر بیشتر از ۶۵ درصد جمعیت کشور را تحت پوشش قرار داده‌ایم.

صدری ادامه داد: تنها نکته‌ای که در حوزه تعهدات ما مطرح شده، پوشش جاده‌ای است که اندکی از تعهداتمان فاصله داریم.

البته در این زمینه هم خوشبختانه با وجود رومینگ ملی، مشکل حاد نیست و مشترکین سرویس خود را دریافت می‌کنند و رضایتشان هم در حد قابل قبولی است.

مدیرعامل اپراتور سوم کشور گفت: اساساً اعتقاد ما بر این است که بیش و پیش از سازمان تنظیم یا هر نهاد نظارتی دیگر، این مشترکین هستند که بر ما نظارت می‌کنند و با نظراتی که می‌دهند یا رفتاری که نشان می‌دهند رضایت یا عدم رضایتشان را اعلام می کنند و این مهمترین نکته است چون قطعاً بدون رضایت مشترک ادامه فعالیت ممکن نیست.

صدری افزود: به خصوص در بازار به شدت رقابتی امروز و انتخاب‌هایی که پیش روی مشتریان قرار دارد، هیچ اپراتوری موفق نخواهد شد مگر با کسب رضایت مشترک.

مدیرعامل اپراتور سوم تلفن‌همراه افزود: خوشبختانه رایتل از این نظر شرایط مناسبی داشته و با اینکه به عنوان اپراتور سوم وارد بازار شده و به نسبت دو اپراتور دیگر کار سخت‌تری در پیش داشته است اما به اذعان خود سازمان تنظیم، رضایت مشترکین در حد خوبی بوده و شکایت زیادی از ما نشده است.

قطعاً رشد سریع تعداد مشترکین ما هم نتیجه رضایتی بوده که کسب شده است.

صدری ادامه داد: در هر صورت، پوشش جاده‌ای ما هم با سرعت در حال گسترش هست و تا به حال بیش از ۴,۰۰۰ کیلومتر از بزرگراه‌ها و راه‌های اصلی را پوشش داده‌ایم.

منتها همانطور که گفته شد مقداری با تعهدات فاصله داریم که البته بخش بزرگی از آن مربوط به مشکلاتی است که در سال‌های قبل مخصوصاً برای تأمین تجهیزات داشتیم.

مدیرعامل اپراتور سوم تلفن‌همراه افزود: از شش ماهه دوم سال ۹۳ تاکنون بیش از ۱۶۰۰ سایت نصب کردیم که این به معنای نصب بیش از ۱۰۰ سایت در هر ماه است و طبیعی است که اولویت ما پوشش شهرها بوده که انجام شده است.

وی گفت: انشاالله با سرعت بالایی که شبکه رایتل در حال توسعه است تعهدات پوشش جاده‌ای هم در آینده نزدیک محقق خواهد شد.

مدیرعامل رایتل گفت: امیدواریم مسئولین در مورد تعهدات جاده‌ای مقداری به ما اعتماد کنند.

به هر نحو در حال حاضر تجربه پوشش شهری و جمعیتی پیش روی ماست و این تجربه نشان می­‌دهد که رایتل نه تنها توانسته تعهدات را محقق کند بلکه از آن هم فراتر رفته چراکه رضایت مشتریان و مردم برای ما معیار بوده و قطعاً برای رسیدن به این جایگاه تنها عمل به تعهدات کافی نیست. اگر به ما اعتماد شود، انشا الله در زمینه پوشش جاده‌ای هم به همین صورت خواهد بود.
کد مطلب: 38913
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام