۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۴۰

راه‌اندازی اولین مرکز پاسخگویی مشتریان سامسونگ در ایران

ایتنا - این مرکز به طور اختصاصی برای کاربران دستگاه‌های موبایل سامسونگ و مطابق با استانداردها و شاخص‌های کیفی جهانی سامسونگ راه‌اندازی شده است.


سامسونگ الکترونیکس، از گشایش اولین مرکز تماس اختصاصی موبایل سامسونگ در تهران خبر داد.


به گزارش رسیده به ایتنا، از این پس کاربران گوشی‌ها و تبلت‌های سامسونگ می‌توانند با شماره ۴۲۱۳۲-۰۲۱ تماس و از متخصصان کارآزموده و مجرب این مرکز راهنمایی بگیرند.
مرکز تماس مشتریان موبایل سامسونگ با هدف تحت پوشش قرار دادن طیف گسترده‌تری از مخاطبان و ارتقای سطح کیفی پشتیبانی، به صورت اختصاصی فعالیت خود را در ایران آغاز کرده است.

مدیر مرکز تماس مشتریان موبایل سامسونگ در این باره گفت: «این مرکز به طور اختصاصی برای کاربران دستگاه‌های موبایل سامسونگ و مطابق با استانداردها و شاخص‌های کیفی جهانی سامسونگ راه‌اندازی شده است. متخصصان این مرکز در دوره‌های آموزشی پیشرفته‌ای‌ شرکت کرده‌اند و علاوه بر دارا بودن دانش و تخصص حرفه‌ای به‌روز، با احترام، دقت و آرامش هر چه تمام‌ به سؤالات کاربران پاسخ خواهند داد و آنها را راهنمایی خواهند کرد.»

به گفته الهه طاهری مدیر مرکز تماس مشتریان، راهنمایی‌های کارشناسان تنها به مشکلات سخت‌افزاری یا نرم‌افزاری احتمالی محدود نمی‌شود؛ بلکه کاربران دستگاه‌های موبایل سامسونگ می‌توانند هر گونه سؤال درباره انواع گوشی‌های تلفن همراه و تبلت‌‌های سامسونگ را از مشاوران مجرب این مرکز بپرسند، تعمیرات خود را پیگیری و یا انتقادات و پیشنهادات خود را مطرح کنند. این مرکز از سیستم پیشرفته و اختصاصی مدیریت دانش سامسونگ بهره می‌گیرد و کارشناسان آن به طور مرتب آموزش می‌بینند و اطلاعات به‌روز فنی و نرم‌افزاری مورد نیاز را فرامی‌‌گیرند.

مرکز اختصاصی تماس مشتریان موبایل سامسونگ با شماره ۴۲۱۳۲-۰۲۱ از شنبه تا چهارشنبه به جز روزهای تعطیل از ساعت ۸:۰۰ تا ۱۷:۰۰ و پنجشنبه‌ها از ساعت ۸:۰۰ تا ۱۲:۳۰ آماده ارائه مشاوره و پاسخ‌گویی تلفنی است.
 
کد مطلب: 32720
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام