ایتنا - این شرکت همچنین توضیح داد سیستم Sales Cloud نیز برای نخستین بار در 10 سال گذشته بازسازی شده است.
شرکت Salesforce.com حاکمیت بازار جهانی نرمافزارهای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) را در اختیار دارد. با این وجود برخی کاربران سازمانی با رابط کاربری ارایه شده برای این نرمافزارها مشکل دارند و به راحتی نمیتوانند از آن استفاده کنند.
به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از زد.دی.نت، شرکت Salesforce روز گذشته نسخه جدید رابط کاربری خود را با نام Lightning Experience عرضه کرد و توضیح داد که این محصول روشهای جدید را برای تعامل با پلتفرم CRM ارائه میدهد و استفاده از قابلیتهای داخلی را برای کاربران سازمانی آسان میکند.
سیستم Salesforce Sales Cloud که هسته مرکزی مدیریت ارتباط با مشتری این شرکت محسوب میشود، نخستین محصولی است که رابط کاربری Lightning treatment را در اختیار میگیرد.
این شرکت همچنین توضیح داد سیستم Sales Cloud نیز برای نخستین بار در ۱۰ سال گذشته بازسازی شده است و ضمن در اختیار گرفتن ۲۵ قابلیت جدید، امکانات پیشین را به کاربران سازمانی ارائه میدهد.
«ویل ماکسلی» مدیر تولید مرکز Sales Cloud گفت: «باید توجه داشت که این تغییرات به عوض شدن فونت و رنگ محدود نمیشود. ما سعی کردیم هرآنچه که در این نرم افزاری سازمانی ارائه شده است را تغییر دهیم.»
برند Lightning از اکتبر گذشته به عنوان بخشی از اکوسیستم بزرگ Salesforce در اختیار گرفته شده است. شرکت Lightning که دفتر مرکزی آن در سانفرانسیسکو قرار دارد سال گذشته به Salesforce فروخته شد تا از این طریق امکان تولید ابزارهای سازمانی موبایلی آسانتر شود.