۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۲ تير ۱۳۹۰ ساعت ۱۲:۱۰
با حمایت بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای انجام می‌شود

تولید بازی رایانه‌ای « سیاوش » با اقتباس از شاهنامه

ایتنا - با حمایت بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای و مشارکت استودیو بازی سازی « سورنا » بازی رایانه‌ای « سیاوش » با اقتباس از شاهنامه، در حال تولید است.
تولید بازی رایانه‌ای « سیاوش » با اقتباس از شاهنامه





به گزارش ایتنا، این بازی که داستان آن از شاهنامه ، بندهش و اوستا استخراج شده است در راستای اهداف این بنیاد مبنی بر پرداختن به فرهنگ ملی و معرفی پیشینه تاریخی این مرز و بوم به جوانان و نوجوانان ، در دست تولید است.

داستان « سیاوش» که یک بازی اکشن ماجرایی است، از زمان کشته شدن « سیاوش » شاهزاده ایران توسط « افراسیاب» پادشاه « توران » ، آغاز می‌شود . « کیخسرو » پسر« سیاوش » بعد از اینکه توسط » گیو » از « توران » به ایران منتقل می‌شود ، امپراتوری خود را آغاز می‌کند و به مرور زمان مرزهای تسخیر شده توسط « توران » را باز پس می‌گیرد و در انتها وارد « توران» شده و پس از سالها جستجو با « افراسیاب » قدرتمند روبرو می‌شود و در جنگی سخت او را شکست می‌دهد و انتقام خون پدر را از او می‌گیرد.

به گفته حسن مهدی اصل مدیر پروژه بازی « سیاوش »، این بازی برای افراد علاقه مند به سبک اکشن و نقش آفرینی در نظر گرفته شده است و هم اکنون ۶۵ درصد از مراحل ساخت خود را پشت سر گذاشته است .همچنین وی گفت: پیش بینی می‌شود این بازی تا اواخر پاییز امسال به پایان برسد.

حسن مهدی اصل : مدیر پروژه و برنامه نویس ادیتور و گیم پلی، علی اکبر محمدی : برنامه نویس ارشد و برنامه نویس موتور گرافیکی و زبان اسکریپت و گیم پلی، سجاد بیگ جانی : کارگردان فنی ، برنامه نویس هوش مصنوعی و سیستم GUI و گیم پلی، نادر گلباز : برنامه نویس موتور گرافیکی و گیم پلی، هادی رباطی : برنامه نویس فیزیک، محمد آقایی : برنامه نویس موتور گرافیکی، پویا شاهین فر : برنامه نویس موتور گرافیکی و سیستم صدا، احمد محمد نژاد: اسکریپت نویس، حسن مهدی اصل، احمد محمد نژاد، حامد خذریان : طراحی مراحل، علی رضا یار محمدی و احمد محمد نژاد: گیم دیزاینر، حامد خذریان : مدیر هنری و آرتیست، عباس رمضان زاده : آرتیست، محمد امین متین : آرتیست، تیم ۵ نفره آلمانی : مسئول ساخت کاراکترها ، ریگ کردن ، و انیمیت کردن و آرمان آریان : داستان نویس اصلی، از عوامل تولید بازی « سیاوش » هستند.

لازم به یادآوری است بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای پیش از این بازی‌های « گرشاسپ » ، « عصر پهلوانان » و « رویین تنی » را بر اساس شاهنامه و دیگر متون کهن ایرانی وارد بازار کرده است.
کد مطلب: 18677
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام