ایتنا - بهطورمعمول خودروهای هیبریدی از یک بسته باتری لیتیوم-یون برای ذخیره انرژی استفاده میکنند که صورت لزوم برای کمک به موتور بنزینی یا در دست گرفتن کامل پیشرانه جریان الکتریکی را به موتور (یا موتور) منتقل میکنند.
گزارش تصویری ایتنا: لامبورگینی هیبریدی
www.engadget.com , 13 مهر 1398 ساعت 22:40
ایتنا - بهطورمعمول خودروهای هیبریدی از یک بسته باتری لیتیوم-یون برای ذخیره انرژی استفاده میکنند که صورت لزوم برای کمک به موتور بنزینی یا در دست گرفتن کامل پیشرانه جریان الکتریکی را به موتور (یا موتور) منتقل میکنند.
در هفته گذشته در نمایشگاه اتومبیل فرانکفورت این شرکت ایتالیایی از سوپر اسپرت هیبریدی خود Sian رونمایی کرد که در آن باتری سنتی را به نفع یک ابررسانا بهمنظور تأمین نیروی موتور الکتریکی این خودرو از حذف شده است .
به گزارش ایتنا و به نقل از engadget، بهطورمعمول خودروهای هیبریدی از یک بسته باتری لیتیوم-یون برای ذخیره انرژی استفاده میکنند که صورت لزوم برای کمک به موتور بنزینی یا در دست گرفتن کامل پیشرانه جریان الکتریکی را به موتور (یا موتور) منتقل میکنند. بااینحال نیروی باتری این خودروی جدید لامبورگینی با همان وزن، سه برابر بیشتر از خودروهای دیگر هیبریدی است.بهعلاوه سرعت ذخیره و تخلیه این انرژی بسیار بالاتر است توان مصرفشده را میتوان خیلی سریع در هنگام ترمز طبیعی بازآفرینی کرد.
کد مطلب: 58261
آدرس مطلب: https://www.itna.ir/gallery/58261/1/گزارش-تصویری-ایتنا-لامبورگینی-هیبریدی