ایتنا - کریمی: تا کنون که با هم صحبت میکنیم هیچ وقت نتوانستیم این تخفیف را از شرکت مخابرات بگیریم و صرفاً از شرکت زیرساخت تخفیف گرفتهایم.
مدیرعامل پیشگامان توسعه ارتباطات در گفتوگوی اختصاصی با ایتنا؛
همکاری نصف ونیمه زیرساخت،عدم همکاری مخابرات
سايت خبری ايتنا , 17 شهريور 1390 ساعت 11:25
ایتنا - کریمی: تا کنون که با هم صحبت میکنیم هیچ وقت نتوانستیم این تخفیف را از شرکت مخابرات بگیریم و صرفاً از شرکت زیرساخت تخفیف گرفتهایم.
مدیرعامل شرکت پیشگامان توسعه ارتباطات درباره اعمال تخفیف ۲۰ درصد مصوبه رگولاتوری گفت:«۲ مورد ۲۰ درصد است. ۲۰ درصد اول مخصوص شرکتهای PAP و ۲۰ درصد دوم که برای همه ISDP ها باید اعمال شود.»
محمدرضا کریمی -مدیرعامل شرکت پیشگامان توسعه ارتباطات- در گفتوگوی اختصاصی با خبرنگار ایتنا، با اشاره به تحقق ۲۰ درصد اول فقط از طرف زیرساخت و عدم همکاری مخابرات گفت: «پس از چند ماه دوندگی ۲۰ درصد تخفیف مخصوص PAP ها را توانستیم اعمال نماییم آن هم نه برای تمام پورتها و باندلها بلکه رگولاتوری با شمارش تمام پورتها با اعمال ضریب اشتراک یک به دهی خودشان این تخفیف را اعمال نمودهاند.»
وی افزود: «تا کنون که با هم صحبت میکنیم هیچ وقت نتوانستیم این تخفیف را از شرکت مخابرات بگیریم و صرفاً از شرکت زیرساخت اگر نامه رگولاتوری را داشتیم و پهنای باند را مستقیم از زیر ساخت گرفته بودیم توانستیم ۲۰ درصد تخفیف را بگیریم.»
به گزارش ایتنا، کریمی در مورد ۲۰ درصد تخفیف همه ISDP ها برای شرکتهای PAP اظهار داشت: «به دلیل قیمتگذاری خدمات نهایی که سازمان تنظیم مقررات انجام داده ۲۰ درصد دوم برای تمام شرکتها باید اعمال میشد، علاوه بر آن ۲۰ درصد شرکتهای PAP که این محل مناقشه بین زیرساخت و شرکتهای PAP بود.»
وی اضافه کرد: «زیرساخت معتقد بود که آن ۲۰ درصد اعمال شده اولیه، ۲۰ درصد دوم را میپوشاند و بیش از یک ۲۰ درصد برای شرکتهای PAP وجود ندارد؛ اما سازمان تنظیم مقررات اعلام کرد که منظورش ۲۰ درصد دومی بوده که متأسفانه نتوانستیم آن ۲۰ درصد را بگیریم.»
مدیرعامل پیشگامان توسعه ارتباطات پیرامون تأثیر اعمال ۲۰ درصد ثانویه توسط زیرساخت و اعمال هر دو ۲۰ درصد توسط مخابرات بر هزینه اینترنت کاربران به خبرنگار ایتنا گفت: «۱۰۰ درصد مؤثر خواهد بود.»
کریمی ادامه داد: «در بازار رقابتی که ۱۱ شرکت PAP با هم رقابت دارند و رقابت واقعی است، اگر تخفیفی در سرویسها داده شود، رقابت ایجاب میکند که به کاربر نهایی نیز این تخفیف برسد.»
کد مطلب: 19476
آدرس مطلب: https://www.itna.ir/interview/19476/همکاری-نصف-ونیمه-زیرساخت-عدم-مخابرات