کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

زارعيان: ۴۵۰ هزار متقاضي تلفن همراه وجوه خود را پس گرفتند

8 آبان 1384 ساعت 10:35


همشهري - پس از قرعه كشي واگذاري تلفن همراه، اعلام شد متقاضياني كه به هردليل از درخواست خود انصراف داده‌اند مي توانند نسبت به دريافت وجوه پرداختي خود از طريق شعبه‌هاي پست بانك اقدام كنند.با داوود زارعيان مديركل روابط عمومي شركت مخابرات در اين باره گفت‌وگو كرده‌ايم. تاكنون چه ميزان از وجوه پرداخت شده براي خريد تلفن همراه مسترد شده است؟ تاكنون حدود ۴۵۰ هزار نفر از متقاضيان تلفن همراه براي دريافت وجه واريزي خود اقدام كرده اند و از آنجا كه اين افراد در مناطق پستي و پست بانك نسبت به دريافت وجه خود اقدام كرده اند هنوز نتوانسته ايم ميزان پول برگشت شده را از لحاظ تاريخ بازپرداخت تفكيك كنيم. اما در مجموع همه مراجعه كنندگان براي دريافت پول واريزي خود در همان روز مراجعه موفق به دريافت وجه واريزي خود شده اند و مشكلي در اين خصوص نبوده و ثبت نام كنندگان در هر زماني مي توانند نسبت به بازپس گيري وجوه خود اقدام كنند. آيا برنامه‌اي براي توسعه واگذاري تلفن همراه در نظر داريد؟ تا زماني كه واگذاري تلفن هاي همراه ثبت نام شده به پايان نرسد كار خاصي در اين رابطه انجام نمي شود و تا دي ماه سال ۸۴ كه مراحل واگذاري تلفن هاي همراه ثبت نام شده به پايان خواهد رسيد برنامه‌اي درخصوص ثبت نام جديد نداريم. معمولاً بعد از پايان واگذاري تلفن هاي همراه ثبت نام شده نسبت به ثبت نام جديد اقدام مي كنيم. براي بهبود كيفيت خدمات تلفن همراه چه اقدامي صورت گرفته است؟ معتقدم درخصوص كيفيت تلفن همراه خيلي كار كرده ايم و در حال حاضر نيز از وضعيت نسبتاً مطلوبي در اين خصوص برخورداريم. افزايش كيفيت خدمات تلفن همراه از برنامه هاي دائمي شركت مخابرات است و هم اكنون درصد مكالمات موفق تلفن همراه بسيار خوب و بيش از ۸۰ درصد است و گرچه در بخش هاي مختلف بهبود نسبي براي ارائه خدمات حاصل شده اما هميشه بحث بهينه سازي خدمات ارائه شده مدنظر خواهد بود.هم اكنون با نصب آنتن هاي جديد، بهينه سازي شبكه و توسعه بخش هاي مختلف شبكه به طور همزمان در جهت بهبود كيفيت خدمات ارائه شده اقدام مي كنيم. سرمايه حاصل از پيش فروش تلفن همراه در چه زمينه اي هزينه شده و آيا در زمينه بهبود كيفيت ارائه خدمات تلفن همراه نيز مورد استفاده قرار گرفته است؟ وجوه حاصل از ثبت نام بر اساس آنچه كه در اطلاعيه ثبت نام ذكر شده بود هزينه شده و بخشي از اين وجوه در قالب ماليات پرداخت شده، بخش ديگري در راستاي خريد تجهيزات و بخشي نيز به منظور توسعه روستايي هزينه شده است. قانون اجازه هزينه كردن اين وجوه خارج از آنچه در اطلاعيه ثبت نام درج شده است را به ما نمي دهد. به ازاي هر ثبت نام مبلغ ۸۸ هزار تومان ماليات و ۵۰ هزار تومان براي توسعه روستايي هزينه شده و بقيه نيز به منظور خريد تجهيزات تخصيص يافته كه هم اكنون در حال خريد آنها هستيم. سياست واگذاري تلفن همراه به متقاضياني كه در تعداد بالا ثبت نام كرده اند چگونه و بر چه مبنايي است؟ قبلاً اعلام كرده بوديم كساني كه متقاضي يك تلفن همراه هستند بر اساس اولويت مي توانند آن را دريافت كنند و كساني كه متقاضي بيش از يك تلفن همراه هستند ۲۰ درصد تعداد تلفن هاي ثبت نام شده خود را در مرحله اول و بقيه آنرا در مرحله دوم تحويل مي گيرند. اين طرح مشمول كساني مي شود كه متقاضي ۲ خط تلفن همراه و بالاتر از آن هستند و فروش فيش نيز تأثيري در اين نحوه واگذاري تلفن همراه نخواهد شد.از آنجا كه بيش از ۸۰ درصد متقاضيان تلفن همراه براي خريد يك تلفن ثبت نام كرده اند اين سياست اتخاذ شده تا اولويت با اين افراد باشد و آنها موفق به دريافت تلفن همراه شوند.


کد مطلب: 907

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/interview/907/زارعيان-۴۵۰-هزار-متقاضي-تلفن-همراه-وجوه-خود-گرفتند

ايتنا
  https://www.itna.ir