گوشي KP100 اولين بار در ژانويه 2008 در بازار هند و آمريكاي لاتين و سپس در سراسر دنيا در 2 نسخه با قابليت پشتيباني از سرويسهاي شبكه GSM و CDMA روانه بازار شد. محبوبيت اين گوشي هر ماه بيشتر شده، به طوري كه LG گوشيهاي بعدي از اين سري را نيز در مدلهاي KP108,KP105,KP106,KP107 با قابليتهاي بيشتر،طراحي جديد و رنگهاي مختلف به بازار عرضه كرد. گوشي KP100 داراي سه طرح مختلف و 15 رنگ ميباشد. براساس گزارش LG ،فروش اين گوشي به 30 ميليون دستگاه رسيده كه 20 ميليون آنها از نسخه GSM و 10 ميليون دستگاه از نسخه CDMA بوده است. اين گوشي با قيمت مناسب و ضخامت 6/12 ميلي متر، داراي صفحه نمايش كوچك و راديو FM نيز ميباشد. شركت LG درصدد است فروش گوشي KM900 Arena را به يك ميليون دستگاه و فروش گوشي LG Cookie را نيز به 5 ميليون برساند. البته نبايد گوشي LG Chocolate را هم از ياد برد كه فروشي 10 ميليوني در سراسر دنيا داشت. به نظر ميرسد LG درصدد برداشتن گام محكمتر و تثبيت موقعيتش در بازار جهاني گوشيهاي موبايل است و هر روز بر محبوبيت محصولاتش افزوده مي شود. شهرت دربخش گوشيهاي ساده با قيمت مناسب و مشتريان بسياري كه از اين سري گوشيها استقبال ميكنند يكي از هدفهاي مهم LG است. فروش 30 ميليوني گوشي ارزانقيمت KP100 ، موفقيت LG را در اين بازار نشان ميدهد.