مدیر جدید توییتر که سابقه وی نشان میدهد در فروش شرکتهای تحت امر خود ید طولایی دارد، در گفتوگو با دیلیتلگراف اعلام کرد که قصد ندارد توییتر را به فروش بگذارد. به گزارش ایتنا آقای دیک کاستلو پیش از پیوستن به توییتر، بنیانگذار و مدیر اجرایی فیدبرنر – سرویس مدیریت RSS - بود که آن را در سال 2007 با دریافت 100 میلیون دلار، به گوگل فروخت. وی قبل از آن SpyOnIt، سرویس مانیتورینگ صفحات اینترنتی را در سال 2000 به شرکت 724 Solutionsواگذار کرد. بر اساس این گزارش آقای کاستلو همچنین ارتقای پست خود از مدیر ارشد اجرایی به مدیر عاملی توییتر تکذیب کرد. وی که جایگزین اوان ویلیامز شده است، عملکرد مدیر سابق توییتر را ستود و اعلام کرد که هر دو در پی یک هدف یعنی رشد و ارتقای این سایت پرطرفدار هستند. گفتنی است توییتر ارائهدهنده سرویس میکروبلاگینگ است که یکی از شاخصههای بارز آن یعنی محدود بودن به تایپ تنها ۱۴۰ کاراکتر، مورد توجه و استقبال زیاد کاربران در سراسر جهان قرار گرفته است.