۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۲ آذر ۱۳۸۹ ساعت ۱۶:۵۲

هشدار هکرهای حامی ویکی‌لیکس به دولت انگلیس

ایتنا – یک گروه هکری اعلام کرد در صورت استرداد جولیان آسانژ موسس ویکی‌لیکس به سوئد، سایت‌های دولتی انگلیس را آماج حملات خود قرار خواهد داد.
هشدار هکرهای حامی ویکی‌لیکس به دولت انگلیس
گروهی از هکرهای طرفدار سایت ویکی‌لیکس اعلام کردند اگر دولت انگلیس جولیان آسانژ مدیر ویکی‌لیکس را به سوئد استرداد کند، به سایت‌های دولتی انگلیس حمله‌ور خواهند شد.

روز سه‌شنبه آسانژ ۳۹ ساله توسط پلیس لندن دستگیر و به بازداشتگاه منتقل شد.

به گزارش ایتنا به نقل از تلگراف، این شبکه هکری که از ۱۵۰۰ فعال اینترنتی تشکیل یافته است، پیشتر فعالیت سایت‌های مسترکارت و ویزا را با حملات دامنه‌دار موسوم به Operation Payback مخدوش و در برخی موارد تعطیل کرده بود.

این حملات خرابکاری پس از آن صورت گرفت که سایت‌های مزبور از ادامه همکاری با ویکی‌لیکس امتناع ورزیدند و به این سایت خدمات ارائه ننمودند.

در حالی که یک دادگاه قضایی در سوئد، پرونده مربوط به تجاوز جنسی آسانژ را بازگشایی و وی را احضار کرده است، این گروه ناشناس (Anonymous) به انگلیس هشدار داد در صورتی که آقای آسانژ را به سوئد تحویل دهد، سایت‌های دولتی بریتانیا را آماج حملات اینترنتی خود قرار خواهد داد.

به گزارش ایتنا این هکرها همچنین برای سایت آمازون نیز خط و نشان کشیدند و گفتند برای حمله به این سایت نیز برنامه‌هایی در دست اجرا دارند.

آمازون چند روز پیش به دلیل فشارهای سیاسی، ویکی لیکس را از سرورهای خود اخراج کرد.

کد مطلب: 16076
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام