کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

افزايش رغبت كاربران به خريد محصولات اينترنتي

10 دی 1389 ساعت 11:34

براي مدت‌هاي طولاني كارشناسان بر اين باور بودند كه كاربران در مجموع تمايلي به پرداخت پول براي دستيابي به منابع اطلاعاتي ندارند، اما بررسي‌هاي جديد مركز تحقيقاتي Pew Internet خلاف اين تصورات را نشان داد.



در بررسي جديد مركز تحقيقاتي Pew Internet بيش از ۷۵۰ كاربر آنلاين آمريكايي حضور داشتند و در پايان مشخص شد كه ۶۵ درصد آن‌ها براي خريد محتويات اينترنتي هزينه پرداخت مي‌كنند.

موسيقي، نرم‌افزار و ابزارهاي موبايلي از مهم‌ترين مواردي بودند كه كاربران براي خريد آنها هزينه پرداخت كرده‌اند.
با اين وجود، بررسي‌ها نشان داده است كه بازي‌هاي رايانه‌اي و اخبار بيشترين محبوبيت براي پرداخت اينترنتي را داشته‌اند.

اين بررسي ۱۵ بخش مختلف در حوزه محتواي اينترنتي را مورد بررسي قرار داد و در پايان دريافت كه كاربران به چه زمينه‌هايي بيشتر علاقه‌مند هستند.

شركت تحقيقاتي Pew در اين بررسي به صورت جريي موسيقي ديجيتالي، نرم‌افزار و اخبار اينترنتي را مورد توجه قرار داد و در مقابل وضعيت برخي محصولات فيزيكي مانند لوح‌هاي فشرده، پوشاك، و كتاب‌ها را نيز بررسي كرد.

از بين شركت‌كنندگان در اين تحقيق ۳۳ درصد اعلام كردند كه تمايل به خريد نرم‌افزار و موسيقي ديجيتال دارند. در مقابل، ۲۱ درصد تمايل خود به خريد ابزارهاي موبايلي را نشان دادند.
ديگر محصولات معمول و مورد پسند كاربران در اين زمينه بازي‌هاي ديجيتالي، مجلات و روزنامه‌ها، تصاوير ويديويي و زنگ‌هاي موبايل بودند.


کد مطلب: 16344

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/16344/افزايش-رغبت-كاربران-خريد-محصولات-اينترنتي

ايتنا
  https://www.itna.ir