۰
plusresetminus
چهارشنبه ۲۲ دی ۱۳۸۹ ساعت ۱۳:۳۴

نشان ۴ ستاره برای امکانات Astaro VPN

تجهیزات Astaro، نشان چهار ستاره را برای امکانات VPN از مجله SC Magazine دریافت کرد.
به گزارش روابط عمومی شرکت مهندسی شبکه گستر، نماینده انحصاری محصولات Astaro در ایران، در آزمون و مقایسه اخیر مجله SC Magazine بر روی راه‌کارهای IPsec VPN، تجهیزات امنیتی Astaro توانست در مقایسه با چهار محصول دیگر، نشان چهار ستاره، دریافت کند.

محصـولات امنیتی Astaro Security Gateways کـه در گـروه تجهیـزات امنیتـی UTM (Unified Threat Management) قرار می‌گیرند، در سه نوع نرم‌افزاری، سخت‌افزاری و مجازی (Virtual) عرضه می‎شوند.

محصولات Astaro مجموعه کاملی از امکانات امنیتی را تحت یک ابزار مدیریتی واحد و متمرکز ارائه می‎دهند.
در آزمون مجله SC Magazine، از تجهیزات سخت افزاری Astaro و نرم افزار Secure Client برای ایجاد تونل VPN استفاده شده است. چراکه اتصالات VPN در تجهیزات Astaro همیشه از حالت تونل استفاده می‏‌کند.

هر دو روش MD۵ و SHA۱ برای Hashing و الگوریتم‏‌های رمزنگاری ۳DED و AES (۱۲۸، ۱۹۲ و ۲۵۶ بیت) و البته Cisco IPsec Client، در تجهیزات Astaro پشتیبانی می‏شوند.

Astaro فناوری NAT Travelsal را برای ایجاد اتصال VPN با تجهیزاتی که از NAT استفاده می‏کنند، نیز پشتیبانی می‎کند. یکی دیگر از امتیازات Astaro، تنظیمات آسان VPN است که با استفاده از ابزار مدیریتی Astaro تحت وب انجام می‏شود.

در واقع تعریف اتصالات بسیار ساده است و در بخش تنظیمات Policies IPsec نیز می‏توان پارامترهای IPsec را تنظیم و برای اتصالات VPN مورد استفاده قرار داد. در این بخش، هم پارامترهای IPsec و هم پارامترهای IKE قابل تنظیم هستند.

نصب و راه‌اندازی سریع و خودکار و انجام تنظیمات نرم‎افزار Astaro Secure Client با یک کلیک ساده، یکی دیگر از ویژگی‎های تجهیزات امنیتی Astaro است.

همچنین محصول RED Astaro (محصول برتر سال ۲۰۱۰) که امکان اتصال امن شبکه‏های شعب و دفاتر استانی را به دفتر مرکزی به سادگی فراهم می‎کند، بسیار مورد توجه کارشناسان مجله SC Magazine قرار گرفت.

در پایان این گزارش به امکان استفاده از SYSLOG برای ذخیره‎سازی log‎ها و همچنین وجود انواع گزارش‏های از پیش آماده، به عنوان دیگر ویژگی‎های مثبت تجهیزات Astaro اشاره شده است.
کد مطلب: 16553
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام