خبرگزاري فرانسه درصدد است از طريق افزايش حضور خود در اينترنت و راهاندازي يك وب سايت خبري جديد و همچنين ارسال خبر به پلت فرمهايي مانند آيپد، وجهه برند خود را ارتقاء بخشد.
امانائول هوگ - مدير اجرايي خبرگزاري فرانسه - اظهار كرد: برند ما نيازمند توسعه از طريق استفاده از مدلهاي رشد يافته جديدي مانند آيپد، آيفون و اينترنت است.
وي افزود: براي رقابت با آسوشيتدپرس و خبرگزاري رويترز ما بايد از اين راهكارها استفاده كنيم. هيات مديره خبرگزاري فرانسه طي هفته آتي به بررسي چگونگي افزايش حضور اين خبرگزاري در اينترنت ميپردازد.
هوگ خاطر نشان كرد: سه برابر كردن توليدات ويديويي اين خبرگزاري طي دو سال آينده يكي از برنامههاي اصلي ماست. هماكنون خبرگزاري فرانسه ماهانه نزديك به يك هزار ويدئو به هفت زبان مختلف توليد ميكند.
وي افزود: راهاندازي يك سرويس عربيزبان يكي ديگر از اولويتهاي ماست؛ بازارهاي رسانهيي هند و برزيل كه رشد پر سرعتي داشتهاند يكي از حوزههاي مهم براي خبرگزاري فرانسه محسوب ميشوند.
خبرگزاري فرانسه هماكنون داراي دو هزار و ۹۰۰ كارمند و خبرنگار در سراسر جهان است كه اخبار جهان را ۲۴ ساعته و با شش زبان ارايه ميكند.