۰
plusresetminus
پنجشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۸۹ ساعت ۱۱:۳۷
با تغییر لوگو

گوگل: یاد ژول ورن به خیر!

ایتنا – گوگل به مناسبت صد و هشتاد و سومین سالروز تولید ژول ورن لوگوی خود را تغییر داد.
گوگل: یاد ژول ورن به خیر!
موتور جست‌وجوگر گوگل به مناسبت بزرگداشت صد و هشتاد و سومین سالروز تولید ژول ورن نویسنده چیره‌دست فرانسوی، لوگوی خود را تغییر داد و آن را به شکل پنجره‌های زیردریایی داستان «بیست هزار فرسنگ زیر دریاها» درآورد.

ژول ورن (۱۹۰۵-۱۸۲۸) نویسنده و آینده‌نگر فرانسوی، که برخی به حق او را پدر ادبیات علمی – تخیلی نامیده‌اند، این داستان خواندنی را در سال ۱۸۶۹ به رشته تحریر درآورد.

به گزارش ایتنا به نقل از تلگراف، لوگوی مزبور به صورت تعاملی طراحی شده است و کاربران با استفاده از ماوس می‌توانند این زیردریایی را که شهرتی جهانی دارد، کنترل و جابجا کنند.

یادآور می‌شود گوگل به منظور گرامیداشت تولد برخی مفاخر علمی و ادبی و یا با هدف اشاره به رویداد و مناسبتی خاص، لوگوی خود را به شیوه‌ای جالب تغییر می‌دهد.

این لوگوهای مناسبتی گوگل را دودل (doodle) می‌نامند.
کد مطلب: 16931
نام شما
آدرس ايميل شما

بنظر شما مهم‌ترین وظیفه دولت جدید در حوزه IT چیست؟
حمایت از بخش خصوصی حوزه فاوا
افزایش سرعت اینترنت
کاهش تعرفه اینترنت
رفع فیلترینگ