۰
plusresetminus
سه شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۸۹ ساعت ۱۵:۳۰

مانيتورهاي LED BenQ سري GL

ايتنا- بنكيو، توليدكننده نمايشگرها تصويري،عرضه نمايشگرهاي LED سري GL خود را اعلام كرد.
مانيتورهاي  LED BenQ سري GL

به گزارش ایتنا، اين مدل ها عبارتند از:GL۹۳۰(۱۸.۵”W), GL۹۳۱(۱۹”W), GL۲۰۳۰(۲۰”W), GL۲۲۳۰(۲۱.۵”W), GL۲۲۳۱( ۲۲”W). با كنتراست حركتي بي نظير ۱۲,۰۰۰,۰۰۰:۱؛ زمان پاسخگويي ۵ms؛ و تكنولوژي ديد Senseye® كه به صورت انحصاري متعلق به بنكيو است. 

اين نمايشگرهاي ال اي دي كم مصرف با طراحي خاص، مناسب استفاده در خانه، محل كار و كلاس هاي درسي است. بنكيو قصد دارد با عرضه سري جديد GL، نمايشگرهاي مجللي را به زندگي هر شخص وارد كند. 

طراحان دربنكيو نگاه عميقي به محصولات دارند، لذا اين مانيتورهاي با شكوه طوري طراحي شده اند كه تكنولوژي سرد امروز در پس گرمي طراحي زيبا و رفاه مصرف كننده پنهان شده است. مصرف كنندگان از اينكه خطوط و لبه هاي سخت حذف شده است و طرح هاي قديمي جاي خودرا به خطوط موازي و منحني هاي نرم داده است، حيرت خواهند كرد.
 
طراحي شيك و ظريف آن با اضافه شدن قوس پايين نمايشگر كامل مي شود. طراحي با شكوه صفحه محدب لمسي اين نمايشگر، نشانه استفاده ماهرانه از قطعات شفاف و كدر در كنار يكديگر است. 

اين مانيتورها نه تنها براي زيبايي ميز كار شما مناسب است، بلكه براي جلوه دادن و طراوت بخشيدن به دكوراسيون هر اتاقي قابل استفاده است. 

علاوه بر بحث ظاهري، از نظر گرافيكي نيز اين نمايشگرها مي توانند تصاوير را با قدرت زمان پاسخگوييms۵ بصورت واضح و كاملا طبيعي به نمايش درآورند. 

شركت بنكيو بيشترين درجه پويايي تصوير (DCR) در جهان را با عرضه نمايشگرهاي ال اي دي سري GL براي كاربرانش به ارمغان آورد و با درجه كنتراست ۱۲,۰۰۰,۰۰۰:۱، موجب شده تا محصولات مشابه ديگر به چشم نيايند. دقت كنتراستي كه به وجود آمده، باعث ايجاد تطبيق كامل با تمام صحنه ها، نشان دادن عميق تررنگ ها و ارائه تمامي جزييات براي نمايش عناصر غير قابل مشاهده و پوشيده شده در تاريك ترين صحنه هاي فيلم ها و بازي ها شده است.
سري جديد نمايشگرهاي GL، مجهز به تكنولوژي ديد Senseye®است. اين تكنولوژي انحصاري بنكيو با تقليد از چشم انسان باعث افزايش رنگ، وضوح و كنتراست تصاوير مي شود و با بهينه سازي تصاوير در صحنه هايي با سرعت بالا موجب نمايش كاملتر و با جزئيات بيشتر تصاوير مي گردد.
مانيتورهاي سري GL بنكيو در چهار مدل و با تبديل هاي متفاوت عرضه مي شوند:
GL 
GL/A  
GL/M 
GL/AM 

مدل هاي GL/M و GL/AM مجهز به اسپيكرهاي داخلي با قدرت (۱ watt x ۲) است كه شما را از اضافه كردن هرگونه بلندگويي بي نياز مي كند. 

بر خلاف تكنولوژي CCFL استفاده شده در نمايشگرهاي LCD، درسري GL، از پنل هاي LED براي بهينه سازي مصرف انرژي استفاده شده است. بنابراين در مقايسه با نمايشگرهاي CCFL، اين نمايشگرها ۱۴.۳% ، و در حالت ECO Mode، ۳۹.۳ % انرژي كمتري مصرف مي كنند. 

اين نمايشگرهاي LED جديد، مورد تائيد Microsoft® Windows ۷ قرار گرفته است و كاملاً منطبق بر سيستم هاي رنگي Windows ۷ طراحي شده است. 

مانيتورهاي سري GL به سادگي قابل اتصال به كامپيوترهاي مجهز به Windows ۷ است و سيستم عامل سريعاً مانيتور شما را شناسايي مي كند. بدين ترتيب تنظيمات بدون هيچ زحمتي صورت مي گيرد. 

کد مطلب: 17006
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام