ایتنا - اخیرآ نوکیا سبک نوشتار و ظاهر جدیدی برای امور تبلیغاتی معرفی کرد.
تصویر جدید از برند سادهتر، زندهتر و قویتر از قبل است. در اینجا پیشنمایشی از فونت جدید نوکیا به نام Nokia Pure (نوکیا پیور) میبینید.
Nokia Pure به گزارش ایتنا، این سبک نوشتاری جدید توسط طراحان برند برای نوکیا ایجاد شده است.
این فونت جدید Nokia Pure نام دارد و بسیار دوستداشتنی است. در تصویر اول حروف کوچک c و e به هم نزدیکتر شده و توجه بیشتری نسبت به فونتهای Helvetica و Nokia Sans را جلب میکند.
نه تنها زیبا، ساده و اصیل است، بلکه حروف طوری کنار هم آمدهاند که حس پیشرفت و حرکت به جلو را القا میکنند.
ایده روان بودن و حرکت به جلو در طراحیهای جدید برندها این روزها به وفور دیده میشود.