کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

كندي سرعت اينترنت

خبرگزاری ايسنا , 16 فروردين 1390 ساعت 11:21

مدير يك شركت اينترنتي گفت: كند بودن سرعت اينترنت مهم‌ترين و بيش‌ترين حجم شكايات كاربران كه به ما ارجاع مي‌دهند را به خود اختصاص داده است.




هادي مهماني در پاسخ به اين سوال كه چرا برخي شركت‌ها در ارائه پهناي باند به كاربران كم‌فروشي مي‌كنند اظهار كرد: به اعتقاد من اين گونه نيست كه اين كم فروشي صورت مي‌گيرد بلكه ما استانداردي كه در دنيا در اين زمينه وجود دارد را رعايت مي‌كنيم.

وي با بيان اين كه اينترنت و كيفيت و سرعتي را كه مخابرات به شركت‌ها مي‌دهد، همان كيفيت در اختيار كاربران قرار مي‌گيرد، گفت: اگر مشكلي در رابطه با كاهش و يا كيفيت سرعت اينترنت وجود دارد، به مخابرات مربوط مي‌شود كه سرويس‌دهنده اصلي و تنها سرويس‌دهنده در اين زمينه به شركت‌هاست و اگر آن‌ها كوتاهي در اين زمينه داشته باشند، طبيعي است كه همان سرويس در اختيار كاربران قرار گيرد.

اين مدير شركت اينترنتي با تاكيد بر اين‌كه بايد بخش خصوصي در كنار بخش دولتي وارد عرصه فعاليت شود تا در حوزه ورود پهناي باند فعاليت كنند، گفت: ورود پهناي باند به‌صورت انحصاري در دست دولت است و به دليل نبود رقابت بسياري شركت‌ها سرويس پاييني را از مخابرات دريافت مي‌كند و چون سرويس‌دهنده ديگري در اين رابطه وجود ندارد، شركت‌ها مجبورند همان سرويس پايين را دريافت كنند.

وي تاكيد كرد: شركت ما هر مگابیت پهناي باند را ماهيانه ۳۰۰ هزار تومان از مخابرات خريداري مي‌كند كه البته اين قيمت در شركت‌هاي متفاوت بسته به نوع قرارداد متفاوت و متغير است.

مهماني تصريح كرد: مهم‌ترين موضوع ورود بخش خصوصي و رقيب خصوصي در حوزه ورود پهناي باند به كشور است كه با توجه به اين موضوع رقابت تشديد شده و هر كس سعي در ارايه سرويس بهتر دارد، بنابراين بايد براي بخش دولتي در اين عرصه كه مخابرات است، رقيبي وجود داشته باشد.


کد مطلب: 17553

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/17553/كندي-سرعت-اينترنت

ايتنا
  https://www.itna.ir