ایتنا - فيس بوك در تلاش براي تقويت بخش News Feeds خود در نظر دارد تا اخبار بيشتر و واقعيتري منتشر كند.
فیسبوک و ارتباط خبرنگاران
خبرگزاری ايسنا , 27 فروردين 1390 ساعت 16:14
ایتنا - فيس بوك در تلاش براي تقويت بخش News Feeds خود در نظر دارد تا اخبار بيشتر و واقعيتري منتشر كند.
به گزارش ایتنا به نقل از خبرگزاری ایسنا، اين شبكه اجتماعي به استخدام فردي براي ايجاد روابط ميان خبرنگاران و سازمانهاي خبري پرداخته است.
اقدامات جديد فيس بوك همچنين به سازماندهي رويدادهاي رسانه محور كمك ميكند و قرار است يكي از اين رويدادها به زودي در دفتر فيس بوك در كاليفرنيا برگزار شود.
واديم لاوروسيك كه مسوول بخش برنامههاي مرتبط با خبرنگاران در فيس بوك شده است، پيشتر در يك وب سايت به نام مشابل (Mashable) فعاليت ميكرد كه اخبار فنآوري را منتشر ميكند.
وي ماموريت پيدا كرده تا امكانات بيشتري در فيس بوك ايجاد كند تا اين كه از شبكه اجتماعي بتوان به عنوان يك ابزار خبري نيز استفاده كرد.
او همچنين مسوول صفحه خبرنگاران (Journalists) در فيس بوك است.
هماكنون شبكه اجتماعي فيس بوك داراي نيم ميليارد كاربر است. در حال حاضر فيس بوك از شبكههاي اجتماعي ديگر مانند توييتر فاصله زيادي گرفته است.
کد مطلب: 17716
آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/17716/فیس-بوک-ارتباط-خبرنگاران