ایتنا - نيويورك تايمز مدعي شد پس از گذشت چهار ماه از راهاندازي سيستم دريافت پول در ازاي ارائهي مطالب مختلف در وبسايت خود، تاكنون بيش از ۱۰۰ هزار نفر مشترك ديجيتالي پولي در اين وبسايت ثبتنام كردند.
نيويورك تايمز و بيش از 100 هزار مشتري ديجيتالي
خبرگزاری ايسنا , 3 ارديبهشت 1390 ساعت 13:44
ایتنا - نيويورك تايمز مدعي شد پس از گذشت چهار ماه از راهاندازي سيستم دريافت پول در ازاي ارائهي مطالب مختلف در وبسايت خود، تاكنون بيش از ۱۰۰ هزار نفر مشترك ديجيتالي پولي در اين وبسايت ثبتنام كردند.
به گزارش ایتنا به نقل از خبرگزاري دانشجويان ايران، مدل اشتراك پولي وبسايت نيويورك تايمز در تاريخ ۱۷ ماه مارس در كانادا بهطور آزمايشي مورد استفاده قرار گرفت و در تاريخ ۲۸ ماه مارس اين مدل در سطح جهاني ارائه شد.
مشتركان پس از ثبتنام در وبسايت نيويورك تايمز و پرداخت اين وجه از طريق كارتهاي اعتباري ميتوانند به مطالب مختلف اين وبسايت مانند كليپهاي ويديويي، مقالههاي مختلف و اسلايد استفاده كنند.
کد مطلب: 17813
آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/17813/نيويورك-تايمز-بيش-100-هزار-مشتري-ديجيتالي