۱
۰
plusresetminus
سه شنبه ۶ ارديبهشت ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۴۸
در رقابت با گوگل

Search Direct یاهو فعال شد

ايتنا - جست‌وجوی بی‌درنگ به کاربر امکان می‌دهد هنگامی که واژه یا عبارتی را در جعبه جست‌وجو وارد می‌کند، نتایج جست‌وجو در همان لحظه و بدون نیاز به فشردن دکمه جست‌وجو ظاهر شود.
به نظر مي‌رسد ياهو براي رقابت با گوگل جدي‌تر شده باشد.
به نظر مي‌رسد ياهو براي رقابت با گوگل جدي‌تر شده باشد.

چندی پیش، غول جست‌وجوی اینترنتی، گوگل امکان جدید خود را به نام Instant Search یا «جست‌وجوی بی‌درنگ» فعال کرده بود، و اکنون یاهو به عنوان رقیب دیرینه گوگل این امکان را البته با چند تفاوت برای جعبه جستجوی خود با نام Search Direct فعال نموده است.

جست‌وجوی بی‌درنگ به کاربر امکان می‌دهد هنگامی که واژه یا عبارتی را در جعبه جست‌وجو وارد می‌کند، نتایج جست‌وجو در همان لحظه و بدون نیاز به فشردن دکمه جست‌وجو ظاهر شود.

این امکان به کاربر کمک می‌کند نتایجی برای واژه‌های شبیه یا نزدیک به واژه او نیز نمایان شود و در حقیقت دایره اطلاعاتی او نسبت به یک واژه نیز بیشتر می‌شود.

جست‌وجوی بی‌درنگ یاهو در حال حاضر در مرحله Beta قرار دارد و کاربر باید در صفحه‌ای غیر از صفحه اصلی یاهو آن را آزمایش کند.
با این امکان جدید، یاهو امیدوار است کاربران بیشتری از این موتور جست‌وجو استفاده کنند.

به گزارش ایتنا در حال حاضر این امکان تنها برای صفحه آمریکایی یاهو فعال است و تا پایان امسال برای همه صفحات یاهو در کشورهای دیگر نیز فعال خواهد شد.

در این شیوه جدید جست‌وجو تبلیغات مرتبط با کلیدواژه نیز می‌تواند در کنار نتایج کلیدواژه ظاهر شود.

امکان جدید یاهو، گوگل را به چالش می‌کشد.

کد مطلب: 17862
نام شما
آدرس ايميل شما


ElecPress
feedback
Iran, Islamic Republic of
خب درسته
همیشه رقابت باعث افزایش کیفیت شده و خواهد شد
و این نشون میده که امکانات جدیدتری هم برای کاربران ایجاد خواهد شد
بنظر شما مهم‌ترین وظیفه دولت جدید در حوزه IT چیست؟
حمایت از بخش خصوصی حوزه فاوا
افزایش سرعت اینترنت
کاهش تعرفه اینترنت
رفع فیلترینگ