۰
plusresetminus
چهارشنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۰ ساعت ۱۵:۵۱
چهره منتخب فناوری اطلاعات و ارتباطات سال 1387:

انتخاب چهره موجب رونق و شادابی ICT

ایتنا - انتخاب چهره برتر IT نشان دهنده توجه به موضوع بسيار مهم «مديريت» در عرصه فناوري اطلاعات است.
امیرحسین سعیدی نائینی
چهره منتخب فناوری اطلاعات و ارتباطات سال 1387
امیرحسین سعیدی نائینی چهره منتخب فناوری اطلاعات و ارتباطات سال 1387


اميرحسين سعيدي نائيني در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایتنا با اشاره به اهميت مديريت در همه زمينه‌هاي علمي و فني افزود: هر اقدامي كه به تقويت و ارتقا سطح مديريت منجر شود ستودني است.


چهره منتخب IT سال ۱۳۸۷ همچنين افزود: مديريت و مديران، به ويژه در بخش خصوصي نيازمند توجه است چرا كه در همه دنيا و در شركت‌هاي بزرگ و موثر اين مديران و چهره‌ها هستند كه به رشد و گسترش دانش و فناوري كمك مي‌كند.


رييس پيشين سازمان نظام صنفي رايانه‌اي كشور در ادامه، انتخاب و معرفي چهره برگزيده در حوزه فناوري اطلاعات و ارتباطات ابتكاري بسيار ارزشمند دانست كه توانسته براي نخستين بار جسارت انتخاب در اين حوزه را از خود نشان دهد.


به گفته سعيدي، معرفي چهره‌ها و فعالان در زمينه فناوري اطلاعات و ارتباطات، همچنين مي‌تواند موجب رونق و شادابي اين حوزه گردد.

سعيدي نائینی در زمينه سخن انتخاب چهره‌هاي برتر اين حوزه افزود: هر چند اين ابتكار از سوي ماهنامه دنياي كامپيوتر و ارتباطات انجام مي‌گيرد، اما طبيعي است كه وجود و اعلام شاخص هاي مورد نظر مي‌تواند به شفاف‌سازي هر چه بيشتر و جلب اطمينان مخاطبان كمك كند.

وی همچنین افزود: اكنون پس از گذشت چند دوره از برگزاري اين حركت مثبت، تشكيل هئيت داوري از ميان كارشناسان و دبيرخانه دائمي توسط ماهنامه باعث تثبيت هرچه بيشتر اين اقدام خواهد شد.

وي درباره عدم انتخاب و معرفي چهره برتر در برخي سال‌ها افزود: با توجه به فراز و نشيب در حوزه IT در اين چند سال اين طبيعي است كه مجموعه تصميم گيرند در برخي سال‌ها با تشخيص خود و يا به دليل عدم وجود چهره‌هاي شاخص، فردي را به عنوان چهره منتخب معرفي نكند.

گفتني است چهارمين دوره معرفي و انتخاب چهره برتر حوزه فناوري اطلاعات و ارتبطات توسط ماهنامه دنياي كامپيوتر و ارتباطات برگزار مي‌شود و چهره سال ۱۳۸۹ به زودي در مراسم ويژه‌اي مورد تقدير قرار خواهد گرفت.
کد مطلب: 17972
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام