۱
۰
plusresetminus
چهارشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۰ ساعت ۱۲:۱۴

تمسخر آی‌پد توسط ایسر

ایتنا -ایسر در تبلیغات خیابانی خود در کشور تایوان با به رخ کشیدن برخی نقاط ضعف تبلت آی‌پد شرکت اپل در ‌‌نهایت تبلت خود را محصولی فارغ از تمامی این مشکلات معرفی کرده است.
تمسخر آی‌پد توسط ایسر

به گزارش ایتنا به نقل از فارنت، شرکت ایسر برای فروش هر چه بیشتر تبلت آیکونیا تب خود به تخریب و تمسخر تبلت آی‌پد شرکت اپل روی آورده است.


این شرکت در تبلیغات خیابانی خود در کشور تایوان با به رخ کشیدن برخی نقاط ضعف تبلت آی‌پد شرکت اپل در ‌‌نهایت تبلت خود را محصولی فارغ از تمامی این مشکلات معرفی کرده است.


در تبلیغات شرکت ایسر در خطوط مترو شهر تایپه تصاویری از تبلت آی‌پد شرکت اپل دیده می‌شود که بر روی این تصاویر عباراتی نظیر: «بدون سیستم عامل متن باز»، «صفحه نمایشی بدون رزولوشن بالا»،«بدون صدای دالبی‌سارند»، «بدون فلش»، «بدون میکرو اس دی» و«بدون درگاه یو اس بی» به چشم می‌خورد و نهایتا در پایان این تصاویر نام و تصویر تبلت آیکونیا تب ایسر به چشم می‌خورد که بر روی آن نوشته شده است: «بله! مجموع تمام این‌ها در آیکونیا تب A۵۰۰».


البته احتمالا هنوز مسئولان شرکت ایسر فرصت پیدا نکرده‌اند تبلت شرکت خود را به درستی مورد بازدید قرار داده و به نقاط ضعف آن پی ببرند!
کد مطلب: 18383
نام شما
آدرس ايميل شما


J.N
feedback
نزنند بر درخت بی بر سنگ
;)