فروش بالاي گيرندههاي ماهوارهاي اين شركت از طريق فروشگاهها و نيز صنايع خودروسازي، مهمترين عامل در اين افزايش بوده است و هدف نهايي شركت در سال 2005، دو برابر كردن تعداد مشتركان ميباشد.
هماكنون حدود 120 كانال موسيقي، خبري و ورزشي از طريق سيريوس ارائه ميشود، و راديوهاي آن در فروشگاهها و نيز اتومبيلهاي كرايسلر، فورد و نيسان عرضه ميشوند.
همچنين طي قراردادي با تويوتا، اين راديوها در مدلهاي جديد Lexus هم نصب خواهند شد.
XM، بزرگترين رقيب سيريوس، كماكان با بيش از سه ميليون مشترك در سال در مكان اول قرار دارد.