۰
plusresetminus
چهارشنبه ۱۱ آبان ۱۳۸۴ ساعت ۱۱:۴۰

درخشش Sirius برفراز آسمان آمريكا

فروش بالاي گيرنده‌هاي ماهواره‌اي اين شركت از طريق فروشگاه‌ها و نيز صنايع خودرو‌سازي، مهم‌ترين عامل در اين افزايش بوده است و هدف نهايي شركت در سال 2005، دو برابر كردن تعداد مشتركان مي‌باشد. هم‌اكنون حدود 120 كانال موسيقي، خبري و ورزشي از طريق سيريوس ارائه مي‌شود، و راديو‌هاي آن در فروشگاه‌ها و نيز اتومبيل‌هاي كرايسلر، فورد و نيسان عرضه مي‌شوند. همچنين طي قراردادي با تويوتا، اين راديو‌ها در مدل‌هاي جديد Lexus هم نصب خواهند شد. XM، بزرگ‌ترين رقيب سيريوس، كماكان با بيش از سه ميليون مشترك در سال در مكان اول قرار دارد.
کد مطلب: 1854
نام شما
آدرس ايميل شما