ایتنا - یک مدیر شرکت اینترنتی مدعی شد که شرکتش ماهیانه حدود ۲۵ مگ پهنای باند از مخابرات دریافت میکند و این درحالی است که کمتر از این میزان در اختیارش قرار داده میشود.
به گزارش ایتنا به نقل از خبرگزاری دانشجویان، آرمین واهانیان اظهار کرد: چند هفتهای است که پهنای باندی که از مخابرات دریافت میکنیم در ساعات پیک به کندی باز میشود و این موضوع مشکلاتی را موجب شده و این در حالی است که مشکل از طرف شرکتهای اینترنتی استان نیست بلکه از مخابرات استان است.
وی افزود: این موضوع را از مخابرات استان گیلان پیگیری کردیم و مخابرات گفته که به دلیل وجود قطعیها با این مشکل و کندی مواجه میشویم و این موضوع حل میشود. این موضوع به بروز مشکلاتی منجر شده و کاربران و خود شرکتها را با سختی مواجه کرده است.
واهانیان همچنین با بیان اینکه شرکت ما براساس مصوبهای که در سال گذشته اعلام شد، به تخفیف قیمت پهنای باند به کاربران خود اقدام کرد گفت: در سال گذشته این تخفیف از طرف شرکت ما صورت گرفت و از طرف رگولاتوری نیز تایید شد و پس از پیگیری و نامهنگاریهای فراوان متاسفانه هنوز تا به امروز از تخفیف ۲۰ درصدی در خرید پهنای باند بهرهمند نشدیم و این تخفیف برای اعمال نشده است.
این مدیر شرکت اینترنتی تاکید کرد: چه کسی باید پاسخ ما را بدهد، مخابرات استان یا رگولاتوری؟