ایتنا - مدیر پروژه شهاب شرکت خدمات انفورماتیک اعلام کرد: تعداد مراجعات مردم برای استفاده از پایانه های فروش بانکهای طرف قرارداد شرکت در پایان شهریور ماه سال جاری نسبت به ماه مشابه سال قبل حدود ۱۳۰ درصد رشد را نشان میدهد.
ثبت ۶۳.۸ میلیون تراکنش در پایانه های فروش بانکهای طرف قرار داد شرکت خدمات انفورماتیک
سايت خبری باشگاه خبرنگاران جوان , 16 مهر 1390 ساعت 15:42
ایتنا - مدیر پروژه شهاب شرکت خدمات انفورماتیک اعلام کرد: تعداد مراجعات مردم برای استفاده از پایانه های فروش بانکهای طرف قرارداد شرکت در پایان شهریور ماه سال جاری نسبت به ماه مشابه سال قبل حدود ۱۳۰ درصد رشد را نشان میدهد.
به گزارش ایتنا، نقل از مهندس میرزایی افزود:در شهریور ماه سال گذشته مجموعاً ۲۷ میلیون و ۹۴۴هزار و ۱۳۶ تراکنش در پایانههای فروش بانکهای طرف قرارداد شرکت خدمات انفورماتیک به ثبت رسید که این تعداد در سال جاری با رشدی قابل توجه به مرز ۶۴ میلیون نزدیک شده و افزایش ۱۳۰ درصدی تراکنشها را به ارمغان آورده است.
افزایش قابلیتهای پایانه های فروش علاوه بر پرداختهای مربوط به خرید در قالب پرداخت قبوض و خرید شارژ تلفن در کنار گرایش به صدور کارتهای مختلف به مردم از سوی بانکها، سازمانها و مؤسسات مختلف و همچنین امنیت و سهولت پرداخت از دیگر دلایل افزایش روز افزون تمایل مردم به برخورداری از این خدمات است.
البته در این میان تقویت زیر ساختها و توزیع مناسب آن در سراسر کشور میتواند کیفیت ارائه این خدمات را که در تمامی ساعات شبانه روز قابل ارائه میباشد، ارتقا دهد.
لازم به ذکر است سال ۸۵ شرکت خدمات انفورماتیک به عنوان مجری سوییچ ملی کشور (شتاب)با هدف مدیریت و متمرکز کردن تراکنشهای پایانه های فروش، رفع مشکلات ارتباطی و کاستن از هزینههای مرتبط با آن، ایجاد شبکه شهاب (شبکه هدایت الکترونیکی بانکها ) را در دستور کار خود قرار داد.
به این ترتیب علاوه بر افزایش پوشش این خدمت در سراسر کشور، کیفیت آن نیز ارتقا یافته و همچنین صرفه جویی در هزینهها را نیز به جهت یکپارچه کردن شبکه برای بانکها به ارمغان میآورد.
کد مطلب: 19901