ایتنا – اینترنت سهم بیشتری از هزینههای تبلیغات را نسبت به تلویزیون دریافت کرده است.
اینترنت، تبلیغدهندگان را به خود جلب کرده است.
به گزارش ایتنا به نقل از تلگراف، تبلیغدهندگان آرام آرام ترجیح میدهند به جای استفاده از تلویزیون، به اینترنت روی آورند.
در نیمه اول سال ۲۰۱۱، در انگلیس پولی که بابت تبلیغات اینترنتی هزینه شده است بیش از مبلغی بوده که تبلیغدهندگان به شبکههای تلویزیونی پرداخت کردهاند.
یکی از دلایل این امر، افزایش تعداد کاربران اینترنتی عنوان شده است.
این تحقیقات توسط دو شرکت IAB و PwC صورت گرفته است.
بر اساس این گزارش در فاصله زمانی مزبور، مبلغ ۲.۲۶ میلیارد پوند معادل ۲۷ درصد کل بازار تبلیغات صرف تبلیغات اینترنتی شده است.
این رقم، پیشتر ۱۳.۵ درصد بوده است.
گای فیلیپسون (Guy Phillipson) مدیر اجرایی IAB با اشاره به این که اینترنت ترکیبی قدرتمند برای تمام بازاریابهاست، اظهار داشت: شواهد نشان میدهد که این رشد دو رقمی در انگلستان ادامه خواهد داشت.
آنا بارتز (Anna Bartz) مدیر راهبردی PwC نیز خاطرنشان کرد به هنگام بحرانها و شرایط بد اقتصادی، شفافیت و قابلیت اندازهگیری فعالیتهای آنلاین و نیز امکان جستجوی تبلیغات، باعث میشود بازاریابها با درایت بیشتری هزینه کنند و ثمره آنچه را که برای آن پول پرداخت کردهاند، مشاهده نمایند.