۰
plusresetminus
شنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۴۵

تلاش یاهو برای بازسازی وجهه جهانی

ایتنا - یاهو در حال برنامه ریزی به منظور بازسازی وجهه خود بعد از اخراج کارول بارتز مدیر عامل سایق این شرکت و کاستن از نگرانی‌های سهامداران و کاربرانش است.
تلاش یاهو برای بازسازی وجهه جهانی



به گزارش ایتنا به نقل از فارس، اطلاعات منتشر شده نشان می‌دهد یاهو سعی می‌کند استراتژی‌های بازاریابی جهانی خود را تغییر داده و آن‌ها را به روز کند تا بتواند با رقبای سرسختش رقابت کند.

الیسا استیل مدیر بازاریابی یاهو ضمن تایید این اخبار می‌گوید این شرکت واحد بازاریابی خود را به دو تا سه واحد مستقل تقسیم می‌کند تا حوزه های کاری بیشتری را تحت پوشش خود قرار دهد.

یاهو همچنین قصد دارد هم در جهت افزایش محتوا برای خود حرکت کند تا کمتر به محتوای ثالث نیازمند باشد و از سوی دیگر قصد دارد دامنه همکاری‌های رسانه ای خود را گسترش دهد تا نظر علاقمندان سرسخت را جلب کند.

از جمله مؤسسات رسانه ای که یاهو قصد همکاری با آن‌ها را دارد می‌توان به ای بی سی نیوز اشاره کرد.

گفتنی است سهم یاهو در بازار موتورهای جستجو ماه به ماه در حال کاهش است و گوگل و بینگ نسبت به آن وضعیت بهتری دارند.

در همین شرایط کماکان اخبار تایید نشده ای در مورد احتمال واگذاری و فروش یاهو به گوش می‌رسد و مایکروسافت هنوز به عنوان جدی‌ترین خریدار بالقوه یاهو مطرح است.
کد مطلب: 20056
نام شما
آدرس ايميل شما

بنظر شما مهم‌ترین وظیفه دولت جدید در حوزه IT چیست؟
حمایت از بخش خصوصی حوزه فاوا
افزایش سرعت اینترنت
کاهش تعرفه اینترنت
رفع فیلترینگ