۴
۰
plusresetminus
سه شنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۴۵
پاسخ همراه اول به ايرانسل

فقط 65 درصد پیامک‌های همراه اول به ایرانسل با موفقیت تحویل می‌شود

ايتنا - به نظر می‌رسد عدم تحویل برخی پیامک‌های مشترکان ایرانسل به مشترکان همراه اول و برعکس همچنان در شبکه بین دو اپراتور موضوعی است که نارضایتی مشترکان را به دنبال دارد.


اپراتور همراه اول در واکنش به اظهارات مدیرعامل ایرانسل مبنی بر «پذیرش مشکل عدم دریافت پیامک‌های ارسالی ایرانسل به همراه اول از سوی مدیران اپراتور اول» اعلام کرد که هیچ یک از مدیران همراه اول تاکنون این ادعا را تأیید نکرده‌اند.

به گزارش ایتنا از مهر، علیرضا قلمبر دزفولی مدیرعامل ایرانسل چندی پیش در مراسم پنجمین سالروز راه‌اندازی شبکه ایرانسل و در میان خبرنگاران در مورد عدم تحویل برخی پیامک‌های مشترکان ایرانسل به مشترکان همراه اول گفت: بخش محدودی از SMSها با مشکل عدم تحویل به شبکه همراه اول مواجه است که آقایان نیز این را پذیرفته‌اند و در حال رفع آن هستند اما باید گفت که از طرف ایرانسل هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

در این راستا همراه اول در پاسخ به ادعای مدیرعامل شرکت ایرانسل جوابیه‌ای به خبرگزاری مهر ارسال کرده است که در ذیل عینا می‌آید:

در پاسخ به ادعای مدیرعامل شرکت ایرانسل در خبر مندرج در آن رسانه در تاریخ ۱/۸/۹۰ با عنوان «درآمد ۶۶ هزار میلیاردی دولت از ایرانسل» مبنی بر پذیرش مشکل عدم دریافت پیامک‌های ارسالی ایرانسل به همراه اول از سوی مدیران اپراتور اول به اطلاع می‌رساند که ادعای مذکور صحیح نبوده و هیچ یک از مدیران همراه اول تاکنون این ادعا را تأیید نکرده و مسئولان فنی ایرانسل نیز در جلسات مشترک تاکنون علیرغم درخواست مکرر مسئولان فنی همراه اول تحلیل دقیق و مشخصی در این خصوص ارائه نداده‌اند.

همراه اول در ادامه این جوابیه اعلام کرده است: این در حالی است که حتی طبق بررسی‌های فنی فقط ۶۵ درصد از پیامک‌های ارسالی از همراه اول به ایرانسل با موفقیت تحویل(delivery) می‌شود که این موضوع به مدیریت بخش فنی ایرانسل اطلاع داده شده که منتظر برطرف شدن این مشکل هستیم.

خبرگزاری مهر اول مرداد ماه امسال مشکل عدم ارسال و دریافت برخی پیامک‌ها را در شبکه میان دو اپراتور ایرانسل و همراه اول گزارش کرده بود که این اختلال از سوی همراه اول تایید نشد و ایرانسل نیز اعلام کرد که گزارش این مشکل را به رگولاتوری ارائه کرده است.

آن زمان یک مقام مسئول در سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی نیز با تایید این اختلالات به مهر گفت که همراه اول این اختلالات را پذیرفته که این موضوع با واکنش همراه اول روبرو شد و این اپراتور اعلام کرد که پیامک‌های ارسالی مشترکان ایرانسل در شبکه همراه اول بدون هیچ مشکل و تاخیری ارسال می‌شود.

به نظر می‌رسد عدم تحویل برخی پیامک‌های مشترکان ایرانسل به مشترکان همراه اول و برعکس همچنان در شبکه بین دو اپراتور موضوعی است که نارضایتی مشترکان را به دنبال دارد.
 
کد مطلب: 20147
نام شما
آدرس ايميل شما


محمدعلی
feedback
Iran, Islamic Republic of
این ها به فکر مشترکین نیستند. اصلا هیچ کاری هم نکنند مردم راحت پول این ها رو میدن پس چرا خودشون رو اذیت کنند.
این داستان ها هم همیشه ادامه داره هیچ کدومشون نمی خوان قبول کنن که بابا هنوز هیچی نیستیم!
feedback
Iran, Islamic Republic of
حالا که بسیاری از مشترکین به خاطر کیفیت پائین آنتن دهی همراه اول به سمت ایرانسل حرکت میکنند ظاهراً همراه اول تصمیم گرفته با مختل کردن ارسال پیامک ها، جلوی مهاجرت مشتریانش را بگیرد.
زوکربرگ
feedback
من بعضی وقتها به وجدان مسئولین همراه اول شک میکنم . که فقط بفکر منافع خودشونن در حالیکه ازین ملت بیشترین بهره رو کشیدن از سیمکارتهای 1 میلیونی و 700 تومنی تا هزینه بالای پیامک و مکالمه و gprs .به همه اینها اضافه کنید : رقابت ... و ناعادلانه این شرکت با سایر شرکتهای واقعا" خصوصی را . هیچ نهاد ناظری هم نیست
rex
feedback
Iran, Islamic Republic of
ايتنا شما هم یک خبر درباره ارسال MMS بین این دو شبکه گزارش کن که چرا نمی شود ارسال کرد
بنظر شما مهم‌ترین وظیفه دولت جدید در حوزه IT چیست؟
حمایت از بخش خصوصی حوزه فاوا
افزایش سرعت اینترنت
کاهش تعرفه اینترنت
رفع فیلترینگ