ايتنا - متقاضیان و مشترکین پس از تماس با شماره ۲۸۲۸ به مرکز ارتباطی شرکت مخابرات استان تهران متصل شده و بدون هیچگونه مراجعهای نسبت به خرید، رفع خرابی اینترنت پرسرعت می توانند اقدام کنند.
سامانه فروش و پشتیبانی سرویس اینترنت پرسرعت راهاندازی شد
سايت خبری ايتنا , 13 دی 1390 ساعت 14:27
ايتنا - متقاضیان و مشترکین پس از تماس با شماره ۲۸۲۸ به مرکز ارتباطی شرکت مخابرات استان تهران متصل شده و بدون هیچگونه مراجعهای نسبت به خرید، رفع خرابی اینترنت پرسرعت می توانند اقدام کنند.
در راستای احترام به حقوق مشتریان اینترنت پرسرعت مخابرات استان تهران سامانه ۲۸۲۸ مرکز فروش، پاسخگویی و پشتیبانی اینترنت پرسرعت به صورت شبانه روزی در استان تهران راهاندازی شد.
به گزارش ايتنا از روابط عمومی شرکت مخابرات استان تهران، صادقی معاون توسعه و مهندسی مدیرعامل این شرکت ضمن بیان این مطلب گفت: سامانه ۲۸۲۸ مرکز فروش، دایری و پشتیبانی اینترنت پرسرعت (adsl) است که ۲۴ ساعته در هفت روز هفته آماده ارائه خدمات به متقاضیان
میباشد.
وی خاطر نشان کرد: متقاضیان و مشترکین پس از تماس با شماره ۲۸۲۸ به مرکز ارتباطی شرکت مخابرات استان تهران متصل شده و بدون هیچگونه مراجعهای نسبت به خرید، رفع خرابی اینترنت پرسرعت می توانند اقدام کنند. پس از تماس درخواست مشترکین در سیستم ثبت شده و کارشناسان در اسرع وقت به صورت مکانیزه درخواست ها را پیگیری مینمایند.
صادقی در پایان گفت: سامانه ۲۸۲۸ به مرور جایگزین سامانه ۱۸۹۹ به منظور ارتقاء سیستم و پاسخگویی بهتر و سریعتر به مشترکین راهاندازی شده است لیکن سامانه ۱۸۹۹ نیز همچون گذشته آماده خدمات به مشترکان میباشد.
کد مطلب: 20656
آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/20656/سامانه-فروش-پشتیبانی-سرویس-اینترنت-پرسرعت-راه-اندازی