کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

راه‌اندازي نسخه جديد همراه بانك سپه با بيش از ۶۰ خدمت مختلف

سايت خبری ايتنا , 27 دی 1390 ساعت 11:05

ايتنا- از امکانات نسخه سوم همراه بانک سپه مي‌توان به انتقال وجه بین بانکی (ساتنا)، گزارش‌های سفارشی براساس نیاز کاربر، خرید شارژ تلفن همراه، مشاهده واریزی یارانه‌ها، ارسال صورت ساب به پست الکترونیکی و... نام برد.


 

بانک سپه از راه‌اندازی نسخه ۳ همراه بانک سپه با بیش از ۶۰ خدمت مختلف بانکی به دارندگان حساب‌های بانک سپه و کارت‌های عضو شتاب خبر داد.

به گزارش ايتنا نسخه جدید همراه بانک سپه، با هدف ارائه خدمات متنوع بانکی به صورت غیرحضوری و متناسب با نیاز مشتریان در ۲۴ ساعت شبانه روز، تهیه و راه‌اندازی شده است.

از امکانات نسخه سوم همراه بانک سپه مي‌توان به ارائه خدمات به کارت‌های عضو شتاب، خدمات چک، انتقال وجه بین بانکی (ساتنا)، گزارش‌های سفارشی براساس نیاز کاربر، خرید شارژ تلفن همراه، مشاهده واریزی یارانه‌ها، ارسال صورت ساب به پست الکترونیکی و... نام برد.

رییس اداره کل فناوری اطلاعات در تشریح سایر خدمات این سامانه اظهارداشت: برای کاهش هزینه مشتریان و ارائه خدمات متنوع‌تر مبتنی بر نیاز و خواست مشتریان، این بانک در نسخه جدید همراه بانک خود، به ارائه بیش از ۳۰ خدمت بانکی به صورت اختصاصی در بستر GPRS اقدام کرده است.

رییس اداره کل فناوری اطلاعات بانک سپه گفت: ارائه نرم‌افزار در سه پوسته مختلف، پشتیبانی از تمامی گوشی‌ها دارای قابلیت برنامه‌های جاوا، اندروید و تشخیص خودکار اندازه و سایز گوشی تلفن همراه، از دیگر مزیت‌های این نرم‌افزار است.

وی با بیان اینکه برای استفاده از این سامانه، مشتریان بانک سپه و دارندگان کارت‌های عضو شتاب می‌توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی همراه بانك سپه، نرم‌افزار مربوطه را دریافت کنند، اظهارداشت: برای افزایش امنیت مشتریان و جلوگیری از دریافت نسخه‌های جعلی، فعال‌سازی نرم‌افزار نسخه ۳ همراه بانک سپه، منوط به دریافت کد فعال سازی از طریق سایت اینترنتی بانک سپه است.

ریاحی تأکید کرد: مشتریان این نرم‌افزار را به دلیل مسائل امنیتی، فقط از طریق سایت بانک سپه دریافت کنند و از دریافت آن از روش‌های دیگر هم چون بلوتوث از سوی فراد ناشناس در خارج از سیستم بانک سپه خودداری کنند.

لازم به ذكر است كه براي بهره‌گیری از خدمات بانکی بانک سپه در بستر GPRS نياز به فعال‌سازی این نوع از خدمات از سوی مشتریان در سیم کارت‌های‌شان است که این کار با مراجعه به سایت یا دفاتر امور مشترکین اپراتورهای تلفن همراه امکان پذیر است.
 


کد مطلب: 20796

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/20796/راه-اندازي-نسخه-جديد-همراه-بانك-سپه-بيش-۶۰-خدمت-مختلف

ايتنا
  https://www.itna.ir