عرضه نرمافزار خدمات پشتیبانی مبتنی بر شبکههای اجتماعی توسط شرکت سیلزفورس
ایتنا- برنامه Desk.com به شرکتها امکان میدهد یک پایگاه دانش از پرسش و پاسخهای متداول تهیه کنند و مشکلات مشتریانشان را بدون نیاز به داشتن نیروی انسانی ثابت حل کنند.
شرکت سیلزفورس(salesforce. com) از عرضه یک برنامه کاربردی جدید خدمات پشتیبانی به نام Desk.com از نوع «نرمافزار به مثابه خدمات» خبر داد. این برنامه کاربران را قادر میسازد از طریق وبسایتها و شبکه اجتماعی مثل فیسبوک و توئیتر به مشتریان خود خدمات راهنمایی و پشتیبانی ارائه کنند.
به گزارش ایتنا به نقل از همکاران سیستم، سیلزفورس با اعلام خبر عرضه این نرمافزار تاکید کرده است که در این دوران که مشتریان شما زمان بسیاری را در شبکههای اجتماعی میگذرانند، همسو کردن نرمافزارهای ارائهدهنده خدمات راهنمایی و پشتیبانی با این شبکهها بسیار مهم است.
همچنین ارائه خدمات پشتیبانی به مشتریانی در سراسر جهان که جذب شبکههای اجتماعی و فناوریهای همراه شدهاند، چالش جدیدی برای شرکتهاست، چرا که آنها به راحتی میتوانند نظرات خود را درباره محصولات یا خدمات با دیگران به اشتراک بگذارند.
بنا بر اعلام شرکت سیلزفورس داتکام، کاربران و حتی شرکتهایی که فاقد متخصصان آیتی هستند، در عرض چند روز میتوانند این نرمافزار را پیادهسازی و اجرا کنند. این نرمافزار که در اصل ویژه رایانههای دسکتاپ طراحی شده است، دارای قابلیت HTML۵ نیز هست که آن را با فناوریهای همراه هم سازگار میکند.
برنامه Desk.com به شرکتها امکان میدهد یک پایگاه دانش از پرسش و پاسخهای متداول تهیه کنند و مشکلات مشتریانشان را بدون نیاز به داشتن نیروی انسانی ثابت حل کنند. خدماتDesk.com از طریق برنامههای پردازش ابری سیلزفورس ارائه میشود.
سیلزفورس در زمینه قیمتگذاری محصول جدید خود ابتکارات تازهای به خرج داده است. مشترکان تمام وقت این خدمات میتوانند به ازای استفاده از این نرمافزار ماهیانه ۴۹ دلار آمریکا به سیلزفورس بپردازند، مشتریانی هم که به صورت پارهوقت از آن استفاده میکنند میتوانند به ازای هر ساعت استفاده یک دلار حق اشتراک بپردازند.
عرضه این نرمافزار رقابت سیلزفورس را با شرکت Zendesk که راهکارهای یکپارچهسازی نرمافزارهای کسبوکار با شبکههای اجتماعی عرضه میکند، افزایش میدهد. این دو شرکت تا پیش از این روابط شراکتی و دوستانهای باهم داشتند.