۰
plusresetminus
سه شنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۵:۲۳

نرم‌افزار CRM مایکروسافت، سازگار با سیستم‌عامل رقیب!

ایتنا- نسخه جدید راهکار نرم‌افزاری Dynamics CRM علاوه بر سازگاری با سیستم‌عامل و مرورگرهای اینترنتی مختلف قرار است از خدمات پردازش ابری بر روی ابزار همراه نیز بهره گیرد.


مایکروسافت قصد دارد راهکار نرم‌افزاری مدیریت ارتباط با مشتری خود را که داینامیک سی‌آر‌ام (Dynamics CRM) نام دارد، برای استفاده بر روی فناوری‌های همراه تحت سیستم عامل‌های ویندوزفون ۷، iOS اپل، اندروید گوگل و بلکبری شرکت ریم به روز کند.

به گزارش ایتنا به نقل از همکاران سیستم، مایکروسافت همچنین اعلام کرده در نسخه به روز شده نرم‌افزارهای مدیریت ارتباط با مشتری خود علاوه بر توجه به سیستم‌عامل‌های مختلف، مرورگرهای اینترنتی شرکت‌های رقیب خود را نیز مورد توجه قرار خواهد داد.

بنا بر اعلام مایکروسافت، نسخه جدید راهکار نرم‌افزاری Dynamics CRM علاوه بر سازگاری با سیستم‌عامل و مرورگرهای اینترنتی مختلف قرار است از خدمات پردازش ابری بر روی ابزار همراه نیز بهره گیرد. مایکروسافت نام این خدمات را Dynamics CRM Mobile نامیده است.

بنا بر اعلام این شرکت، بهای خدمات نرم‌افزاری مدیریت ارتباط با مشتری بر روی فناوری‌های همراه ۳۰ دلار به ازای هر کاربر خواهد بود.
این نرم‌افزار طوری طراحی خواهد شد که یک کاربر می‌تواند از روی حداکثر ۳ ابزار همراه به آنها دسترسی داشته باشد.

بنا بر اعلام مایکروسافت این نرم‌افزار‌ها به ۱۰ زبان مختلف و در ۲۴ بازار در سراسر جهان عرضه خواهد شد.

نسخه به روز شده نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتری مایکروسافت با طیف گسترده‌ای از مرورگرهای اینترنتی مثل کروم گوگل، فایرفاکس، سافاری و ابزارهای مختلفی مثل رایانه‌های شخصی تحت ویندوز، رایانه‌های مک اپل و رایانه‌های لوحی آیپد سازگار خواهد بود.

یکی از دیگر ویژگی‌های نسخه به روز شده این نرم افزار که احتمالاً در ماه می‌سال جاری عرضه خواهد شد این است که مشتریان قادر خواهند بود ارزیابی خود در باره یک مطلب را با انتخاب یکی از گزینه‌های Like و Unlike مشخص کنند.
امکان فیلتر کردن مطالب بر اساس موضوع نیز از دیگر ویژگی‌های نسخه جدید این نرم‌افزار خواهد بود.

سازگاری نسخه به روز شده نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتری با سیستم عامل‌ها و مرورگرهای مختلف مایکروسافت را قادر می‌سازد با شرکت سیلزفورس دات‌کام که بزرگ‌ترین عرضه‌کننده نرم‌افزارهای مدیریت ارتباط با مشتری از طریق خدمات پردازش ابری است، رقابت کند.

شرکت مایکروسافت اواخر سال گذشته میلادی اعلام کرده بود نرم‌افزار Dynamics CRM در سراسر جهان بیش از سی هزار مشتری دارد.
نرم‌افزارهای مدیریت ارتباط با مشتری شرکت سیلزفورس در همین زمان بیش از ۱۰۰ هزار مشتری داشت.
 
کد مطلب: 21033
نام شما
آدرس ايميل شما

بنظر شما مهم‌ترین وظیفه دولت جدید در حوزه IT چیست؟
حمایت از بخش خصوصی حوزه فاوا
افزایش سرعت اینترنت
کاهش تعرفه اینترنت
رفع فیلترینگ